افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر و کاهش کیفیت هوا از روز ۲۰ فروردین

  • کد خبر : 5803
  • 18 فروردین 1399 - 15:51
هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر و کاهش کیفیت هوا از روز ۲۰ فروردین

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان گفت: از روز چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه) علاوه بر افزایش ابر در نیمه شمالی استان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و در شرق استان در مناطقی همچون ریگان، فهرج و زهکلوت وزش باد نسبتا شدید و وقوع طوفان شن و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، تورج جدیدی درباره آخرین وضعیت جوی استان کرمان گفت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری پدیده غالب در سطح استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک می‌باشد.

وی ادامه داد: از روز چهارشنبه (۲۰ فروردین ماه) علاوه بر افزایش ابر در نیمه شمالی استان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و در شرق استان در مناطقی همچون ریگان، فهرج و زهکلوت وزش باد نسبتا شدید و وقوع طوفان شن و خاک پیش بینی می شود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه این سامانه بارشی روز شنبه ۲۳ فروردین ماه از استان خارج خواهد شد گفت: در نواحی شمالی استان قسمتی ابری تا ابری، رگبار و رعد و برق در پاره‌ای از نقاط وزش باد و برای نواحی شرقی استان قسمتی ابری تا نیمه ابری، احتمال رگبار پراکنده در برخی ساعات و وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک نیز پیش بینی می شود.

وی با اعلام هشدار نسبت به آبگرفتگی معابر، بالا آمدن سطح رودخانه های فصلی، کاهش دید و کیفیت هوا و کاهش موقتی دید در محورهای مواصلاتی استان کرمان به سیستان و بلوچستان در این ایام افزود: در روز ۲۰ فروردین‌ماه در نواحی جنوبی استان قسمتی تا تمام ابری را خواهیم داشت که در بعضی ساعات وزش باد و در نواحی غربی قسمتی ابری تا ابری، رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5803

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.