افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024

نگرانی جعفری از خستگی‌ شاگردانش در آستانه جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا

  • کد خبر : 13138
  • 13 آبان 1402 - 18:29
نگرانی جعفری از خستگی‌ شاگردانش در آستانه جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا

مرضیه جعفری درحالیکه همراه تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک بود، گفت: من و ۹ نفر از بازیکنانم در مسابقات انتخابی المپیک بودیم. به عبارت دیگر از ۲۲ مهرماه کنار تیم نبودیم ابتدا در کمپ و سپس با تیم ملی به استرالیا اعزام شدیم.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از تسنیم، مرضیه جعفری درحالیکه همراه تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک بود، گفت: من و ۹ نفر از بازیکنانم در مسابقات انتخابی المپیک بودیم. به عبارت دیگر از ۲۲ مهرماه کنار تیم نبودیم ابتدا در کمپ و سپس با تیم ملی به استرالیا اعزام شدیم.
وی افزود: بعد از پایان مسابقات تیم ملی در مرحله دوم انتخابی المپیک به تاشکند اعزام می‌شویم که پرواز ما ۲۴ ساعت طول می‌کشد و سایر بازیکنان هم از ایران به ما ملحق می‌شوند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم از خستگی شاگردانش ابراز نگرانی کرد و ادامه داد: خیلی از بازیکنان من در هر سه بازی انتخابی المپیک ۹۰ دقیقه بازی کردند و این خستگی در ساق پاهایشان هست اما در هر صورت هر دو رویداد ملی است و ما باید تمام تلاش مان را می‌کردیم تیم ملی به شاگردان من نیاز داشت و تیم خاتون بم هم یک رویداد مهم را در پیش دارد و خواستیم هر دو تیم ضرر نکنند.
وی خاطرنشان کرد: من می‌دانم بازیکنانم خسته هستند و باید تمام قوای خود را برای بهترین بازی خود بگذارند و شاید این خستگی مرا نگران کرده باشد.
جعفری همچنین به حریفان قدرتمند خاتون بم اشاره و اظهار کرد: سیدنی استرالیا که در بازی نخست به مصاف این تیم می‌رویم بسیار آماده است. سپس با نماینده کره جنوبی بازی می کنیم که تعداد زیادی از بازیکنانش ملی‌پوش هستند. در نهایت هم با نماینده ازبکستان رقابت خواهیم کرد که میزبان و تیم بسیار خوبی است.
وی ابراز امیدواری کرد که بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند و افزود: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم، اما نگرانی من به این دلیل است که چند روز کل تیم کنار هم نبودند و موضوع خستگی است. به هر حال در نهایت تمام تلاش مان را می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم و اتفاقات خوبی برای تیم رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13138

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.