افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
توضیحات علوم پزشکی بم در خصوص ترمیم انگشت نوزاد

نوزاد بعد از عمل پیوند و ترمیم دیگر مشکلی ندارد و بهبودی کامل نوزاد حاصل شده است.

  • کد خبر : 2075
  • 27 دی 1396 - 10:07
نوزاد بعد از عمل پیوند و ترمیم دیگر مشکلی ندارد و بهبودی کامل نوزاد حاصل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص قطع انگشت نوزاد بمی در بیمارستان افلاطونیان توضیحاتی ارائه کرد.

اصغر مکارم در خصوص قطع انگشت نوزاد به دلیل سهل انگاری پرستار بیمارستان افلاطونیان بم، اظهار کرد: این حادثه در آذرماه امسال با یک خطای سهوی اتفاق افتاده است و این در حالی است که بند انگشت نوزاد دچار حادثه نشده است بلکه قسمت زاینده انگشت بوده است که هم اکنون ترمیم شده است.

وی افزود: در جریان این حادثه در اثر خطای سهوی پرستار بیستوری (تیغ جراحی) به نوک انگشت نوزاد اصابت کرده و باعث قطع قسمتی از انگشت نوزاد می شود اما پرستار به دلیل ترس این موضوع را مطرح نکرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم ادامه داد: بعد از یک روز از حادثه متوجه این حادثه شده و بلافاصله نوزاد به بیمارستان مهرگان کرمان منتقل می شود و بعد از عمل پیوند و ترمیم دیگر مشکلی ندارد و بهبودی کامل نوزاد حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه همان روز پرستار  به کمیته درمان دانشگاه علوم پزشکی بم معرفی شد، گفت: پرستار بعد از توضیح شرح حال حادثه از نظر قانونی به دادستانی و هیئت نظام علوم پزشکی فرستاده شد تا تمام برخوردهای قانونی لازم اعمال شود و هم اکنون این پرستار به زندگی عادی خود برگشته است.

مکارم با بیان اینکه تمام هزینه های درمان این نوزاد را بیمارستان افلاطونیان بم تقبل کرده است، عنوان کرد: هزینه درمان این نوزاد زیاد نبود در حد یک یا دو میلیون بوده است که تمام مراحل از پزیرش تا جراحی بر عهده بیمارستان افلاطونیان بم بوده است./مهر

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2075

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.