افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
مدیرعامل کرمان موتور:

نرخ رشد تولید در کرمان موتور در سال جاری دو برابر نرخ رشد صنعت خودروسازی است

  • کد خبر : 1557
  • 15 آبان 1396 - 10:51
نرخ رشد تولید در کرمان موتور در سال جاری دو برابر نرخ رشد صنعت خودروسازی است

به گزارش طلوع ارگ به نقل از هفته نامه طلوع بم سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور در مصاحبه با اصحاب رسانه گفت: در هفت ماه ابتدایی سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی تولید خودرو در کرمان موتور هستیم. فیروزی با بیان اینکه تولید کرمان موتور در هفت ماه ابتدایی […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از هفته نامه طلوع بم سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور در مصاحبه با اصحاب رسانه گفت: در هفت ماه ابتدایی سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی تولید خودرو در کرمان موتور هستیم. فیروزی با بیان اینکه تولید کرمان موتور در هفت ماه ابتدایی سال جاری ۲ برابر نرخ رشد صنعت خودروسازی کشور رشد داشته است، ادامه داد: کاهش شیفت های کاری در آبان ماه جاری به دلیل دپوی قریب به ۹۰۰۰ دستگاه خودروی تولیدی در کارخانه، مقطعی است و از آذرماه امسال دوباره تولید با دو شیفت و با ظرفیت کامل ۵۰۰۰ دستگاه در ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ضمن تکذیب شدید موضوعات و موارد مطروحه در فضای مجازی اعلام نمود که اینگونه اقدامات عوامل وطن فروش و ضدانقلاب در درجه اول با هدف کمرنگ نمودن موفقیت ها و دستاوردهای نظام در عرصه اقتصاد ملی صورت می پذیرد.
فیروزی متذکر شد: متاسفانه باید بگویم که موضوع القای وجود بحران در کرمان موتور و تنش در ارتباط میان این شرکت و نهادهای انقلابی و سازمان های دولتی در دستور کار کانال های ضدانقلاب قرار گرفته است، در حالیکه هم اکنون این شرکت در بهترین شرایط کاری خود از بدو آغاز فعالیت هایش در ۲۰ سال گذشته قرار دارد. وی تغییر برنامه تولید ماهیانه با توجه به موجودی انبارها و پارکینگ و تعهدات شرکت کرمان موتور را امری کاملاً طبیعی خواند و تصریح کرد: جای تعجب و تاسف دارد که ضدانقلاب با هدف تشویش اذهان مردم، اقدام به انتشار مکاتبات داخلی شرکت کرمان موتور با تفاسیر و توضیحات غیر واقعی و انتشار اخبار کذب می نماید.

وی ادامه داد: درج مطالب و موارد ذکر شده در فضای مجازی کذب محض بوده و کرمان موتور با هیچ یک از نهادها و یا ارگانهای دولتی مشکلی نداشته و همواره از حمایت های آنها نیز برخوردار بوده است. ما به هموطنان عزیز اطمینان می دهیم کرمان موتور کما فی السابق خود را متعهد به مشتریان عزیز دانسته و تولید خود را با حداکثر توان ادامه خواهد داد.
مدیرعامل کرمان موتور در پایان یادآور شد: براساس بررسی های صورت گرفته تا پایان سال جاری به طور حتم از تولید ۴۵ هزار دستگاه خودرو در این مجموعه عبور خواهیم کرد و در عین حال تلاش می کنیم تا با افزایش تولید هیوندای اکسنت و JAC S3 در فصل زمستان، برای اولین بار به رکورد تولید ۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال برسیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1557

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.