افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس:

موضوع استان شدن جنوب کرمان هنوز به مجلس ارائه نشده است

  • کد خبر : 11011
  • 05 شهریور 1401 - 11:51
موضوع استان شدن جنوب کرمان هنوز به مجلس ارائه نشده است
نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که از استان شدن جنوب کرمان استقبال می‌کند و این یکی از مطالبات مردم این خطه است تا از محرومیت خارج شود و در ادامه بازهم متذکر شد کسی با استان شدن جنوب مخالفتی ندارد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، منصور شکرالهی درباره آخرین وضعیت استان شدن جنوب کرمان به ایسنا می‌گوید: در جریان اقدامات دولت در این زمینه نیستم و هنوز نیز این پیشنهاد در مجلس مطرح نشده است.

طبق اعلام نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، هنوز هیچ تصمیمی برای اسم استان سی و دوم کشور (کرمان جنوبی) گرفته نشده است.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی با بیام این مطلب که رئیس جمهور در سفر به جنوب کرمان، گفتند که پیگیر استان شدن جنوب کرمان هستیم، تاکید کرد: هنوز لایحه‌ای در این زمینه به مجلس ارائه نشده است.

شکرالهی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد؟ می‌گوید: هنوز نمی توان پیش‌بینی در این باره کرد و وقتی این پیشنهاد به مجلس ارائه شود اگر نواقصی داشته باشد، آن را برای رفع مشکلات به کمیسیون شوراها ارجاع خواهند داد و سپس در صحن مجلس برای رای گیری آورده می‌شود.

او درباره درخواستی که برای انجام کار کارشناسی جهت تعیین مرکز استان جنوبی کرمان داشت نیز به ایسنا می‌گوید: هنوز مطالعاتی در این خصوص انجام نشده است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که از استان شدن جنوب کرمان استقبال می‌کند و این یکی از مطالبات مردم این خطه است تا از محرومیت خارج شود و در ادامه بازهم متذکر شد کسی با استان شدن جنوب مخالفتی ندارد.

شکرالهی در بخش دیگری از گفت و گوی خود با ایسنا، سفر رئیس جمهور به روستای محروم «کروچان» در جنوب کرمان را بی‌سابقه دانست و بیان کرد: آیت الله رئیسی با وجود طوفان شن، به این روستا آمدند و از نزدیک با مردم سخن گفتند و در جریان مشکلات و محرومیت‌های این مناطق قرار گرفتند.

“رئیس دولت سیزدهم، انصافا مردمی و دلسوز مردم است و دستوری که در حکم استاندار کرمان برای توجه ویژه به جنوب استان ذکر شده، در تاریخ انتصاب استانداران کرمان بی‌سابقه بود و امیدواریم توازن بین شمال و جنوب کرمان برقرار شود.” این مطالب بخش دیگر سخنان شکرالهی با ایسنا بود.

او، با بیان این مطلب که رسانه‌ها خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند، اظهار کرد: مصوبات خوبی در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان تصویب شد اما هنوز سهم جنوب کرمان از مصوبات سفر مشخص نشده است که امیدواریم این مسئله نیز هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11011

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.