افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
نگاهی به سخنان دکتر مکارم در جمع همراهانش پس از انصراف از کاندیداتوری مجلس

من انصراف دادم؛ ولی ما هنوز هستیم

  • کد خبر : 5016
  • 19 آذر 1398 - 17:05
من انصراف دادم؛ ولی ما هنوز هستیم

طلوع بم – من انصراف دادم ولی ما هنوز هستیم. جان کلام صحبتهای اصغر مکارم در جمع همراهان و حمایت‌کنندگان او در سالهای اخیر بود. پنجشنبه شب بیست‌ویکم آذر در مراسمی که در روستای مشک شهرستان نرماشیر در حاشیه مراسم سالگرد مادر همسر دکتر مکارم برگزار شد؛ عده‌ای از کسانی که از سال ۸۴ تاکنون […]

طلوع بم – من انصراف دادم ولی ما هنوز هستیم. جان کلام صحبتهای اصغر مکارم در جمع همراهان و حمایت‌کنندگان او در سالهای اخیر بود. پنجشنبه شب بیست‌ویکم آذر در مراسمی که در روستای مشک شهرستان نرماشیر در حاشیه مراسم سالگرد مادر همسر دکتر مکارم برگزار شد؛ عده‌ای از کسانی که از سال ۸۴ تاکنون وی را در انتخابات و محافل سیاسی و اجتماعی مختلف همراهی کرده بودند؛ گردهم آمدند تا آقای مکارم ناگفته‌ها و راهبرد پیش روی این طیف را اعلام نماید.
وی در ابتدای این مراسم گفت: از تمامی کسانی که نسبت به اینجانب لطف و محبت داشتند بابت انصرافم معذرت می‌خواهم اما بدانید که ادامه مسیر من و تحقق اهدافی که داشتم با شرایطی که بوجود آمد مقدور نبود. بنده بدون مشورت با هیچ یک از دوستان به این جمع بندی رسیدم که از انتخابات انصراف بدهم و این را بدانید تحت هیچ شرایط به نفع کسی انصراف نداده‌ام ولی در ادامه با جمع دوستان جلو خواهیم رفت و تصمیم می‌گیریم تا در ادامه مسیر چه اقدامی انجام دهیم. من خودم شخصا انصراف دادم اما ما هنوز هستیم و در زمان مناسب با مشورت دوستانمان تصمیم مقتضی را اعلام می‌کنیم.

به گزارش طلوع بم؛ دکتر مکارم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مسئولین ما نسبت به دوستداران نظام بی‌مهری می‌کنند اظهار کرد: ما کسانی هستیم که برای این نظام هزینه داده‌ایم و تا آخرین قطره خون مان از آن دفاع می‌کنیم و جان خود را برای حفظ نظام و دین به دست گرفته‌ایم و عده‌ای فکر نکنند با کارهایشان ما را از صحنه دفاع از نظام و انقلاب حذف می‌کنند. خداوند هرکسی را آزاد گذاشته تا انتخاب کند و مردم باید در جهت فطرت خودشان که همانا توحید و یگانگی است تصمیم گیرند. دین این نیست که در زندگی مردم سرک بکشیم. دین بی‌توجهی به نظر مردم نیست. کسی باید به مجلس برود که متعلق به همه جامعه باشد نه تامین کننده دغدغه یک جریان خاص. او باید برایند دغدغه کل جامعه باشد نه فقط بخشی از جامعه.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن توصیه به حضار که راه شهدا را باید ادامه دهیم و پاسداری از خون و راه شهدا را باید حفظ کنیم افزود: از نظر ما خدمت و آبادانی دیار شرق استان کرمان صرفا قرار نیست از طریق نمایندگی مجلس یا دستیابی به دیگر مناصب سیاسی و اجرایی محقق شود به همین لحاظ از تمامی عزیزانی که همراه و همگام این جمع هستند می‌خواهم که امید خود را هیچ وقت از دست ندهند و در همه حال و با همتی جمعی و تشکیلاتی قوی، به فکر خدمت و توسعه و تعالی فرهنگی سیاسی و اجتماعی و اقتصادی جامعه خودمان و آبادانی بم بزرگ باشیم. /

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5016

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.