افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
در جلسه تنظیم بازار مطرح شد؛

مشکل کمبود روغن در بم حل می‌شود/ توزیع برنج تنظیم بازار بزودی

  • کد خبر : 7324
  • 24 آبان 1399 - 12:49
مشکل کمبود روغن در بم حل می‌شود/ توزیع برنج تنظیم بازار بزودی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بم از تخصیص ۸۱ تن برنج و۲۲ تن روغن جهت تنظیم و توزیع در بازار خبر داد و در ادامه گفت: این سهمیه‌های در فروشگاههای منتخب و بیشتر در فروشگاههای زنجیره‌ای توزیع می‌شوند.

به گزارش طلوع ارگ، صبح امروز ۲۴ آبان جلسه تنظیم بازار با حضور معاون توسعه‌وبرنامه‌ریزی فرماندار، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس اتاق اصناف ودیگر مسئولین شهرستان در خصوص آخرین وضعیت بازار در فرمانداری بم برگزار شد.

در ابتدای جلسه محمد مطهری‌نیا معاون توسعه‌وبرنامه‌ریزی فرماندار بم ضمن تاکید به اینکه این جلسات باید خروجی برای مردم داشته باشد گفت: این گونه جلسات تشکیل می‌شود تا گره ای از کار مردم نیز رفع شود و نباید صرفا به عنوان رفع تکلیف باشد.

در ادامه جلسه سیاوش برائی‌نژاد رئیس اداره صمت شهرستان بم گفت: در حوزه تامین گوشت قرمز هیچگونه کمبودی در بم نداریم و با پیگیری‌هایی که انجام دادیم نیز در آینده هم امیدواریم شاهد کمبود دام و در نتیجه کمبود گوشت نشویم.

برایی‌نژاد از تخصیص ۸۱ تن برنج  و۲۲ تن روغن جهت تنظیم و توزیع در بازار خبر داد و در ادامه گفت: این سهمیه‌های در فروشگاههای منتخب و بیشتر در فروشگاههای زنجیره‌ای توزیع می‌شوند تا نظارت بیشتر و بهتری داشته باشیم وی در ادامه گفت: توزیع‌کنند‌گان به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که بتوانیم تمامی سطح شهر را پوشش دهیم تا در نتیجه شاهد تراکم جمعیت در یک منطقه نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در شهرستان بم کمبود هیچ کالای اساسی نداریم.

در ادامه مطهری نیا ضمن تشکر از پیگیری‌های رئیس اداره صمت تاکید کرد: باید نحوه توزیع کاملا مشخص شود و با توجه به شیوع کرونا به هیچ عنوان نباید شاهد تجمع مردم در محل‌های منتخب توزیع باشیم؛ وی در ادامه تاکید کرد: هرگونه تجمع در محل کسب بر عهده مغازه‌دار است و هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست و باید با متخلفین به شدت برخورد شود.

در ادامه جلسه مظفر بنی‌اسدی رئیس اتاق اصناف بم ضمن تاکید بر اینکه هیچگونه کمبود کالای اساسی نداریم ولی بازار با کمبود روغن مواجه است که با توزیع سهمیه‌ای که از طرف اداره صمت تخصیص داده شده، امیدواریم این کمبود هم بزودی رفع شود.

وی همچنین در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط کسبه گفت: یک واحد صنفی باید خودش سالم بماند تا بتواند به فعالیت ادامه دهد؛ وی تاکید کرد که سلامت مردم در وهله اول قرار دارد. وی در پایان از همکاری همه جانبه بسیج اصناف و اداره صمت شهرستان نیز تقدیر کرد.

گفتنی است در این جلسه در خصوص قیمت‌گذاری شن و ماسه هم به گفتگو پرداخته شد و مقرر گردید طی ۳ روز آینده هماهنگی‌های لازم بین شهرداری بم و اداره صمت صورت گیرد و همچنین مقرر گردید نرخنامه‌های بروز دو صنف تعمیرات موبایل و مکانیک خودرو نیز طی ۱۵ روز آینده توسط اصناف به اداره صمت جهت بررسی ارایه گردد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7324

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.