افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024
دادستان کل کشور در سفر به بم:

مشکلات ثبتی شهرک قشمی حل شد

  • کد خبر : 13115
  • 10 آبان 1402 - 13:39
مشکلات ثبتی شهرک قشمی حل شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم موحدی آزاد روز چهارشنبه در سفر به بم و بازدیدی که از شهرک امید (سکونتگاه غیررسمیِ قشمی) داشت گفت: مشکلات مربوط به این شهرک برطرف شده و اسناد به ترتیب به مالکان داده می شود.

به گزارش طلوع ارگ، وی در خصوص هدفش از سفر به بم گفت: پیرو سفر استانی رییس قوه قضاییه و برای ارزیابی و رصد مسائل قضایی وارد این شهرستان شدیم و در بحث اقتصاد مقاومتی، حمایت تولید و همچنین تحقق شعار سال، بازدیدهایی هم از برخی واحدهای تولیدی شهرستان بم داشتیم.

وی در خصوص مشکلات ساختمان پزشکی قانونی بم اظهار کرد: با بازدید از ساختمان پزشکی قانونی بم از نزدیک مشکلات مربوط به این ساختمان را مشاهده کردیم و مقرر شد در فرصت مناسبی ساختمان پزشکی قانونی بم توسعه یابد.

دادستان کل کشور تشریح کرد: دادگاه بخش بروات نیز در ساختمانی فعالیت می‌کند که متعلق به اداره بهزیستی است و مشکلاتی در خصوص ساختمان این دادگاه وجود دارد که طی رایزنی با شورای اسلامی و شهرداری بروات مقرر شد شورای شهر بروات زمینی را به نام دادگستری درنظر بگیرد و به منظور احداث دادگاه این منطقه در اختیار دادگستری قرار بگیرد.

وی با اشاره به بازدید خود از زندان بم و گفتگوی چهره به چهره با مددجویان گفت: گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان و شنیدن مشکلاتی که مطرح کردند که نهایتا با پیگیری زندان بم و با توجه به سفر داداستان کشور به بم باعث فراهم شدن موجبات آزادی ۴۲ مددجو شد و دستور لازم درخصوص آزادی آنها صادر شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13115

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.