افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

مرگ یک زن در خانه‌ای در بم/ فرار نافرجام از بیمارستان پاستور

  • کد خبر : 3123
  • 15 آبان 1397 - 17:28
مرگ یک زن در خانه‌ای در بم/ فرار نافرجام از بیمارستان پاستور

مرگ یک زن در خانه‌ای در بم به گزارش سایت خبری طلوع ارگ، صبح امروز پس از آنکه اهالی و همسایه های یک واحد مسکونی متوجه بوی بد و عدم رفت و آمد یکی از همسایگان خود در چند روز گذشته می شوند ماجرا را به پلیس اطلاع داده و پس از حضور پلیس سر […]

مرگ یک زن در خانه‌ای در بم

به گزارش سایت خبری طلوع ارگ، صبح امروز پس از آنکه اهالی و همسایه های یک واحد مسکونی متوجه بوی بد و عدم رفت و آمد یکی از همسایگان خود در چند روز گذشته می شوند ماجرا را به پلیس اطلاع داده و پس از حضور پلیس سر صحنه و منزل مذکور، مشخص می شود که تنها ساکن ان خانه که زنی میان سال بوده است به حالتی دردناک فوت شده است. تحقیقات اولیه و تایید شده پلیس حکایت از مرگ این زن به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر (سنگکوب یا آوردوز) دارد .جسد این زن جهت سیر مراحل قضایی و تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است.

فرار نافرجام از بیمارستان
به گزارش خبرنگار طلوع، صبح امروز یک زن میانسال دیگر که باردار بوده و در بازداشت پلیس بسر می برده است؛ جهت انجام معاینات پزشکی توسط پلیس به بیمارستان پاستور بم منتقل می شود و پس از حضور در بیمارستان قصد رفتن به سرویس بهداشتی را می‌کند که پس از کسب اجازه از نگهبان خود، به داخل سرویسها می‌رود و به طریقی خود را از پنجره طبقه دوم زایشگاه بیمارستان به پایین پرتاب می‌کند که به روی یکی از کانکسهای زیر پنجره سقوط می‌کند و صدماتی می‌بیند اما به دلیل کم بودن ارتفاع تا کانکس آسیب چندانی به وی وارد نمی‌شود. با هوشیاری ماموران پلیس و پرسنل بیمارستان پاستور پس از دقایقی این زن باردار مجددا دستگیر می‌شود و هم اکنون در بیمارستان بستری است. بنا به تحقیقات خبرنگار طلوع ارگ کودک وی سقط نشده و حال عمومی او و فرزندش تقریبا مساعد گزارش شده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.