افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
باقری فرماندار ریگان تصریح کرد:

لزوم تخصیص اعتبار برای حفاظت از پلنگ ایرانی در ریگان

  • کد خبر : 1467
  • 02 آبان 1396 - 18:52
لزوم تخصیص اعتبار برای حفاظت از پلنگ ایرانی در ریگان

سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای هدایت آب سد نساء بم و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی به شهرستان‌های شرقی اختصاص یافته است.

 فرماندار ریگان با اشاره به اینکه سیلاب ناشی از سر ریز شدن سد نسا در سال گذشته دو روستا را مدفون کرده است، اظهار داشت: در صورتی که برای مهار این سیلاب در سال جاری برنامه‌ریزی صورت گرفته نشود، شهرستان ریگان دچار خسارت می‌شود.

امین باقری تصریح کرد: ریگان کانون بحران ریزگردها، سیلاب، توفان‌های شدید شن و همچنین زلزله است که یک شهرستان بحرانی در استان به شمار می‌رود به همین دلیل نیازمند توجه ویژه و خواستار راه‌اندازی ایستگاه سنجش ریزگردها در آن هستیم.

وی همچنین خواستار تخصیص پنج دستگاه بولدوزر برای ایجاد دایت‌های حفاظتی در اطراف روستاها شد و اذعان داشت: با توجه به اینکه در شهرستان ریگان یک قلاده پلنگ ایرانی مشاهده شده است، نیازمند تخصیص اعتبار برای حفاظت از این گونه نادر هستیم.

باقری عنوان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن و نقاط بحرانی نیازمند این شهرستان خودروی کمک‌دار برای امدادرسانی به این مناطق نیاز داریم که امیدواریم، این کمبودها و مشکلات با حمایت و همراهی مسؤولان مربوطه برطرف شود./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1467

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.