افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان :

فرمانداری ویژه بم تصویب شد

  • کد خبر : 2641
  • 15 خرداد 1397 - 11:41
فرمانداری ویژه بم تصویب شد

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا با رهبری یک انسان غیر عادی سعی دارد ملت ایران و همه ملت‌های مظلوم را تسلیم عقاید خود کند و بر اشتباه خود پافشاری دارد که هیچ وقت توفیق دستیابی به آرزوهای خود را پیدا نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا دانست قدرت ایمان از هر سلاحی قوی‌تر است.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه افزود: امروز اگر شما می‌بینید آمریکا با رهبری یک انسان غیر عادی سعی دارد ملت ایران و همه ملت‌های مظلوم را تسلیم عقاید خود کند و بر اشتباه خود پافشاری دارد هیچ وقت توفیق دستیابی به آرزوهای خود را پیدا نخواهد کرد زیرا ملت ما نشان داده که در دوران مختلف در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده است.

وی عنوان کرد: امروز شرق استان کرمان به کارگاه تولید و اشتغال تبدیل شده و ما شاهد پیشرفت و آبادانی منطقه در عرصه‌های مختلف است.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ما وظیفه داریم اتحاد خود را حفظ کنیم زیرا امت اسلامی بیش از هر جیزی نیازمند اخوت، همدلی و همراهی است.

نیکزادی‌پناه افزود: هدف ما ایجاد رفاه برای مردم است و از همه مدیران ادارات می‌خواهم در این راستا تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی ادامه داد: جامعه ما امروزه بیش از هر چیز نیازمند مدیران صاحب اندیشه، ربسک‌پذیر، توسعه‌گرا، کلان‌نگر و به دور افراط و تفریط است زیرا دنیا با سرعت در حال پیشرفت است.

نیکزادی‌پناه گفت: خوشبختانه مردم بم به این باور رسیده‌اند که باید غم و اندوه زلزله را فراموش و خودشان شهرشان را بسازند که این اتفاق در حال وقوع است.

باید بسته‌بندی و درجه‌بندی خرما ساماندهی شود

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی از تصویب فرمانداری ویژه بم خبر داد و یادآور شد: در ابتدای سال جاری طی تذکری به رئیس جمهور خواستار اختصاص فرمانداری ویژه شدم.

نیکزادی‌پناه بیان کرد: با تلاش فرماندار بم این امر محقق شد و به‌زودی هم دهستان دهبکری به بخش ارتقا خواهد یافت.

وی بیان داشت: با مدیران بی‌خاصیت و بی‌توان چه در سطح شهرستان و چه استان مخالفم و نخواهم گذاشت حق و حقوق مردم ضایع شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2641

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.