افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
مهندس فهمی مدیر شهرک ارگ جدید در بازدید از پروژه های انبوه سازان مسکن و ساختمان بهار عنوان کرد:

عامل مهم پیشرفت پروژه، عشق و علاقه پرسنل انبوه سازان بهار به سازندگی است

  • کد خبر : 7263
  • 23 مهر 1399 - 12:44
عامل مهم پیشرفت پروژه، عشق و علاقه پرسنل انبوه سازان بهار به سازندگی است

شهرام فهمی مدیر شهرک ارگ جدید در بازدیدی که از پروژه انبوه سازانِ مسکنِ بهار داشت گفت: با توجه به شرایط حاکم و وضعیتی که به وجود آمده به خصوص شیوع بیماری کرونا و همچنین شرایط سخت تحریم‌ها و شرایط اقتصادی حاکم، پیشرفت پروژه خوب است و این نشانگر عشق و علاقه مدیران و عوامل […]

شهرام فهمی مدیر شهرک ارگ جدید در بازدیدی که از پروژه انبوه سازانِ مسکنِ بهار داشت گفت: با توجه به شرایط حاکم و وضعیتی که به وجود آمده به خصوص شیوع بیماری کرونا و همچنین شرایط سخت تحریم‌ها و شرایط اقتصادی حاکم، پیشرفت پروژه خوب است و این نشانگر عشق و علاقه مدیران و عوامل این پروژه است که همچنان با جدیت پیگیر کارها هستند.
وی افزود: پروژه های ویلایی پیشرفت خیلی خوبی داشته‌اند و امیدواریم تا عید تمام واحدها تا مرحله سقف و اسکلت تکمیل شوند.
وی در خصوص پروژه آپارتمانی پردیس گفت: دو بلوک از آپارتمان‌ها در حال انجام است و چهار طبقه آن‌ها هم تا مرحله سقف تکمیل خواهد شد امیدواریم با امید و همکاری که داریم بتوانیم یک تحول خوب و اقتصادی را در مجموعه شاهد باشیم.
فهمی ادامه داد: اشتغالی که در مجموعه ایجاد شده جای تقدیر و تشکر دارد. وی تاکید کرد: سعی بر این بوده تا جایی که امکان داشته باشد از پیمانکاران بومی- محلی استفاده شود و این نشانگر هدفی است که برای این پروژه انجام شده است.
شهرام فهمی در پایان گفت: من به نوبه‌ی خودم از آقای شفیعی و همکارانشان تقدیر و تشکر می کنم با این که این کار برایشان سخت است ولی واقعا با جدیت این کار را پیگیری می‌کنند برایشان آرزوی موفقیت دارم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.