افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

طوفان شن شرق کرمان را در بر می‌گیرد

  • کد خبر : 11205
  • 14 مهر 1401 - 10:29
طوفان شن شرق کرمان را در بر می‌گیرد
رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کرمان با اشاره به پیش‌بینی وزش باد و گردو خاک در استان گفت: در جنوب شرق استان بویژه فهرج، ریگان و زهکلوت احتمال طوفان شن طی روزهای آینده وجود دارد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، حمیده حبیبی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه طبق بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی از امروز تا هفته آینده مهمترین پدیده جوی استان وزش باد به نسبت شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود افزود:  این پدیده مناطق شرق، شمال و شمال غرب استان را بیشتر درگیر خواهد کرد.

وی با اشاره به کاهش دید و کیفیت هوا در نتیجه بروز پدیده گرد و خاک طی روزهای آینده در استان کرمان ادامه داد: احتمال اختلال در تردد میان مسیرهای ارتباطی استان کرمان به سیستان و بلوچستان و سایر استان‌های جنوبی نیز وجود دارد.

رییس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع پدیده گرد و خاک بویژه در نیمه شرقی استان کرمان گروه‌های حساس از حضور در فضای باز طی روزهای پیش‌بینی شده خودداری کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه از امشب کاهش محسوس دما در مناطق شمال و غرب استان نیز پیش‌بینی می‌شود تاکید: در مناطق کوهستانی موارد مذکور احتمال سرمازدگی برای محصولات کشاورزی  وجود دارد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11205

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.