افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

طرح خرید حمایتی خرما با پیگیری های نیکزادی نماینده مردم شرق استان آغاز شد

  • کد خبر : 2138
  • 10 بهمن 1396 - 16:57
طرح خرید حمایتی خرما با پیگیری های  نیکزادی نماینده مردم شرق استان آغاز شد

با پیگیری مکرر و جلسات متعددمهندس نیکزادی نماینده شرق استان کرمان با مسئولین ذی ربط و بر اساس دستور العمل ارسالی از سوی وزارت جهاد کشاورزی خرید حمایتی خرما ظهر امروز رسما آغاز شد. قیمت خرید هر کیلوگرم خرما ۵۵۰۰۰ ریال و به ازای هر ۱۰۰ گرم افزایش وزن ۱۰۰۰ ریال به قیمت تعیین شده […]

با پیگیری مکرر و جلسات متعددمهندس نیکزادی نماینده شرق استان کرمان با مسئولین ذی ربط و بر اساس دستور العمل ارسالی از سوی وزارت جهاد کشاورزی خرید حمایتی خرما ظهر امروز رسما آغاز شد.

قیمت خرید هر کیلوگرم خرما ۵۵۰۰۰ ریال و به ازای هر ۱۰۰ گرم افزایش وزن ۱۰۰۰ ریال به قیمت تعیین شده اضافه و به ازای هر ۱۰۰ گرم کاهش وزن نیز ۱۰۰۰ ریال کاهش می یابد.

حداقل وزن تعیین شده برای خرید حمایتی ۷.۵ کیلوگرم است و فقط از باغداران و تولید کنندگان خرما خریداری انجام می شود.

مدیر جهاد کشاورزی استان گفت : در هنگام خریداری اطلاعات باغدار در سامانه ثبت و حداکثر ظرف مدت بیست روز به حساب وی واریز می شود.

علاوه بر خرید خرما بسته های حمایتی دیگری نظیر اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با سود ۱۴.۵ درصد به عنوان سرمایه در گردش برای تجار و بازرگانان در نظر گرفته شده است.

این تسهیلات هم در اختیار تجار صادر کننده و هم در اختیار بازرگانانی که برای توزیع در داخل کشور خرما خریداری می کنند در نظر گرفته شده است./روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی مهندس نیکزادی پناه

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2138

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.