افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
با صدور مجوز از سوی هیات نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد صورت گرفت:

آغاز به کار رسمی پایگاه خبری تحلیلی «طلوع ارگ»

  • کد خبر : 886
  • 23 مرداد 1396 - 9:45
آغاز به کار رسمی پایگاه خبری تحلیلی «طلوع ارگ»

در آخرین جلسه رسیدگی هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی٬ پروانه فعالیت رسمی پایگاه خبری تحلیلی (سایت اینترنتی) طلوع ارگ در گستره کشوری صادر شد.

سایت خبری «طلوع ارگ» به مدیرمسئولی سعید افروغ و به شماره مجوز ۷۹۳۵۵ در راستای تکمیل چرخه اطلاع رسانی و آگاهی بخش خبری برای شهروندان استان کرمان خصوصا شهرستان های بم٬ ریگان٬ فهرج و نرماشیر بزودی رونمایی خواهد شد و فعالیت رسمی خود را آغاز خواهد کرد.

سعید افروغ مدیر مسئول سایت خبری طلوع ارگ در گفت و گو با خبرنگار طلوع بم گفت: تیم تحریریه این سایت خبری همان تیم تحریریه طلوع آنلاین سابق است که حدود دوسال بصورت مداوم و آزمایشی فعالیت های خوبی را با همکاری مشترک با تیم تحریریه هفته نامه طلوع بم انجام داده است که قرار است از این به بعد نیز با ادامه همان روند قبلی اما به شکلی رسمی تر و انسجام یافته تر فعالیت خود را از سر گیرد‌.

افروغ افزود : مدیر سایت طلوع ارگ آقای مهندس صادق ملایی است و هیات تحریریه نیز متشکل از چندین خبرنگار و عکاس با سابقه استان کرمان است و در این راه از نظرات و ایده های مهندس محمدجواد رحیم نژاد سردبیر هفته نامه طلوع بم بهره مند می شویم.

وی گفت: امیدواریم با تعامل رسانه ای مثبت در فضایی کارآمد و در ارتباط متقابل و سازنده با مردم و مسئولین٬ نخبگان و کارشناسان نقش سازنده ای را در توسعه ارتباطات و اطلاع رسانی ایفا کنیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=886

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.