افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
در جلسۀ اضطراری ستاد کرونای وزارت بهداشت؛

شیوع اومیکرون در ایران تایید شد

  • کد خبر : 9726
  • 28 آذر 1400 - 13:10
شیوع اومیکرون در ایران تایید شد

در جلسه‌ی اضطراری ستاد مقابله با کرونای وزارت بهداشت که امروز با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، ورود سویه اومیکرون کرونا به ایران تایید شد. وزارت بهداشت اعلام کرده درباره‌ی اینکه در شرایط جدید کرونایی چه بکنیم؟ به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد کرد. در حال حاضر، تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق دوز سوم واکسن، از سوی متخصصان، […]

در جلسه‌ی اضطراری ستاد مقابله با کرونای وزارت بهداشت که امروز با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، ورود سویه اومیکرون کرونا به ایران تایید شد.

وزارت بهداشت اعلام کرده درباره‌ی اینکه در شرایط جدید کرونایی چه بکنیم؟ به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد کرد. در حال حاضر، تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق دوز سوم واکسن، از سوی متخصصان، مورد تاکید فراوان است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از وبدا، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: «در این جلسه، از سوی همه اعضا درخصوص تدوین پروتکل های جدید بهداشتی بحث و تبادل نظر شد».

وی ادامه داد: «همچنین اعضای ستاد نظرات ‌و پیشنهادات خود را برای ارائه به ستاد ملی کرونا مطرح کردند».

وی با اشاره به اینکه نتایج جلسه امروز درخصوص تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع سویه جدید در کشور متعاقبا اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد، تاکید کرد: «اعضای جلسه به ضرورت استفاده از ماسک، تزریق واکسن به‌ویژه دریافت دوز سوم واکسن اعلام شده و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کردند». / الف

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9726

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.