افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

شیشه‌ای که شکست/کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم ماده مخدر شیشه در نرماشیر + عکس

  • کد خبر : 2377
  • 21 فروردین 1397 - 18:09
شیشه‌ای که شکست/کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم ماده مخدر شیشه در نرماشیر + عکس

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در عملیات پلیس شهرستان نرماشیر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از پلیس کرمان، سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان نرماشیر  در تاریخ نوزدهم […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم شیشه از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در عملیات پلیس شهرستان نرماشیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از پلیس کرمان، سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی‌اسدی‌فر در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان نرماشیر  در تاریخ نوزدهم فروردین سال جاری، هنگام بازرسی خودروهای عبوری محور زاهدان – بم به یک دستگاه اتوبوس که از زاهدان به مقصد تهران در حرکت بود؛ مشکوک شدند و آن را متوقف و سپس راهی پارکینگ کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی کامل و چند ساعته از خودرو به دو کپسول آتش‌نشانی موجود در خودرو مشکوک شدند و پس از بازرسی، موفق شدند از داخل این کپسولها ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم ماده مخدر شیشه را کشف کنند.

سردار بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه مقصد و محل توزیع این مواد شرق تهران بود بیان داشت: در این رابطه پنج قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2377

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.