افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
فرماندار بم:­

شوراهای شهر باید در راستای ارتقای فرهنگ جامعه تلاش کنند

  • کد خبر : 961
  • 31 مرداد 1396 - 10:24
شوراهای شهر باید در راستای ارتقای فرهنگ جامعه تلاش کنند

رضا اشک پیش از ظهر امروز امروز در دیدار با منتخبان شورای شهر بروات از آغاز به‌کار شورای جدید در تاریخ اول شهریور خبر داد و اظهار داشت: شورا باید رفاقت و مشورت را در تصمیم‌گیری های خود به‌کار گیرد و قطعا مردم یک امانتی را به دست شوراها سپرده‌اند که باید چهار سال به خوبی […]

رضا اشک پیش از ظهر امروز امروز در دیدار با منتخبان شورای شهر بروات از آغاز به‌کار شورای جدید در تاریخ اول شهریور خبر داد و اظهار داشت: شورا باید رفاقت و مشورت را در تصمیم‌گیری های خود به‌کار گیرد و قطعا مردم یک امانتی را به دست شوراها سپرده‌اند که باید چهار سال به خوبی امانتداری کنید.
فرماندار بم با بیان اینکه تکلیفی که به دوش شما گذاشته شده نیازمند کار گروهی است و باید بر اساس آنچه که بر شما تکلیف شده به انجام وظایف خود بپردازید، افزود: شورای شهر باید در راستای ارتقای فرهنگ جامعه و گسترش فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی اقدام و در این راستا حتی از اعضای شوراهای قبل مشورت بگیرد.
وی عنوان کرد: در شوراها کمیسیون های زیادی وحود دارد که باید اعضای شورا در کمیسیون‌های مختلف عضو و از نظرات افراد نخبه استفاده کنند.
حجت‌الاسلام منصور جرجندی منتخب شورای شهر بروات نیز گفت: همدلی، اتحاد و صداقت در بین پنج نفر عضو شورای منطقه وجود دارد و ما باید مشورت با نخبگان و فرهیختگان را دستور کار داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=961

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.