افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

سیاست کاری نماینده جدید شرق استان کرمان برای تغییر مدیران منطقه چیست؟

  • کد خبر : 6220
  • 09 تیر 1399 - 17:30
سیاست کاری نماینده جدید شرق استان کرمان برای تغییر مدیران منطقه چیست؟

طلوع ارگ: در حاشیه جلسه عمرانی که با حضور نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس و مسئولین و فرمانداران شهرستانهای بم، ریگان، فهرج و نرماشیر و همچنین معاون عمرانی استانداری و تعدادی از مدیران کل استانی برگزار شد؛ آقای غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال طلوع بم که سیاست کاری شما با توجه به […]

طلوع ارگ: در حاشیه جلسه عمرانی که با حضور نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس و مسئولین و فرمانداران شهرستانهای بم، ریگان، فهرج و نرماشیر و همچنین معاون عمرانی استانداری و تعدادی از مدیران کل استانی برگزار شد؛ آقای غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال طلوع بم که سیاست کاری شما با توجه به گمانه‌زنی‌ها و شایعات موجود درخصوص تغییر مدیران دولتی پس روی کار آمدن شما چیست گفت: «برنامه ما خدمت به مردم است. هر مدیری که کار بکند، خدمت بکند، تلاش بکند، زرنگ باشد حتما از وجودش استفاده خواهیم کرد. بحث گروه‌بندی و جناح نیست، ما روی توانمندی‌ها تکیه می‌کنیم تا اینکه بخواهیم سیاسی‌کاری کنیم. ممکن است زمانی خود استان یا ما به این نتیجه برسیم که باید تغییراتی ایجاد کنیم.»
در ادامه خبرنگار ما پرسید که آیا به زودی تغییراتی را شاهد هستیم یا خیر که حجت‌الاسلام غضنفرآبادی پاسخ داد: «معلوم نیست. ما منتظریم ببینیم که توانمندی‌های مدیران در چه حدی است. خیلی‌ از آنها را تشخیص دادیم که می‌توانند کار کنند. البته ببینید من مسئول اجرایی نیستم. من نماینده مردم هستم. اگر مدیری ثابت شود که نمی‌تواند کار کند ما به مدیران ارشد از سوی مردم اعلام می‌کنیم که فلان مدیر نمی‌تواند کار کند.»

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6220

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.