افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

سرمربی سپاهان: مسئولان فدراسیون به فکر تیم ملی فوتبال زنان نیستند

  • کد خبر : 10623
  • 20 خرداد 1401 - 20:09
سرمربی سپاهان: مسئولان فدراسیون به فکر تیم ملی فوتبال زنان نیستند
سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: مسئولان فدراسیون اصلا به تیم ملی فوتبال زنان فکر نمی‌کنند و این حاشیه‌ها به ملی‌پوشان آسیب می‌رساند. امیدوارم هر چه زودتر برای تیم ملی تعیین تکلیف کنند و بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، محمودی درباره سطح مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان، اظهار داشت: کیفیت بازی‌های لیگ برتر این فصل خوب بود و امسال سپاهان توانست بهترین امتیاز فصلی را از آن خود کند و بیشترین امتیاز را کسب کرد و کمترین گل خورده را داشت؛ اما در ۲ هفته آخر شانس قهرمانی داشتیم و متاسفانه امتیاز از دست دادیم.

وی نقطه ضعف لیگ برتر را طولانی شدن آن دانست و گفت: مسابقات این فصل ۹ ماه طول کشید زیرا بازیکنان در جام ملت‌های آسیا حضور داشتند و در کنار آن بیشترین آسیب‌دیدگی را در این فصل دیدیم. قضاوت داوران هم در کل راضی‌کننده نبود.

سرمربی سپاهان با تبریک به تیم خاتون بم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر یادآور شد: عملکرد خاتون بم در این فصل خیلی فوق العاده و یکدست بود و سالهاست که بازیکنان آن با همدلی در کنار هم بازی می‌کنند. بمی‌ها در فصل گذشته به دلیل مشکلاتی که برای مرضیه جعفری سرمربی این تیم پیش آمد، نتوانستند به قهرمانی برسند. او سال گذشته پدر و فرزند خود را از دست داد و زیاد همراه تیم بود.

وی درباره نائب قهرمانی تیم شهرداری سیرجان در این فصل گفت: فوتبال بازی اشتباهات است و کوچکترین اشتباهات تیم‌ها سبب می‌شود تا قهرمانی از آنها گرفته شود. سیرجان هم تیم خوب و یکدستی است و بازیکنان جوانی دارد و امسال می‌توانست شانس قهرمانی باشد.

محمودی عنوان کرد: امیدوارم فصل آینده مسابقات لیگ برتر منظم برگزار شود. هر چند سازمان لیگ تمام تلاشش را کرد و کم و کاستی نگذاشت و سعی کرد که این رقابت‌ها را مرتب برگزار کند اما بازی‌های ملی سبب شد تا لیگ مدتی تعطیل شود.

وی درخصوص حاشیه‌های فدراسیون فوتبال و تاثیر آن بر تیم ملی فوتبال زنان، خاطرنشان کرد: این حاشیه‌ها نه تنها به تیم ملی زنان بلکه به تیم ملی مردان هم آسیب می‌زند و امروز شاهد هستیم که دیدارهای دوستانه آنها یکی پس از دیگری لغو می‌شود. مسئولان فدراسیون اصلا به تیم ملی فوتبال زنان فکر نمی‌کنند.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان می‌توانند در رقابت‌های آسیایی شگفتی‌ساز شوند، گفت: زنان ایران خیلی مستعد هستند و هیچ چیزی کمتر از مردان ندارند. باید حمایت‌ها از آنها ادامه یابد و امیدوارم دلگرمی و پشتوانه مالی برای زنان وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10623

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.