افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024

سرمربی خاتون بم: می‌خواهیم نماینده خوبی برای ایران باشیم

  • کد خبر : 12914
  • 16 شهریور 1402 - 12:54
سرمربی خاتون بم: می‌خواهیم نماینده خوبی برای ایران باشیم

سرمربی تیم فوتبال خاتون بم، می‌گوید: ما تلاشمان را می‌کنیم که نماینده خوبی برای فوتبال زنان ایران باشیم اما امکان صعود وجود ندارد چرا که تنها یک تیم هم از گروه به دور بعدی صعود خواهد کرد.

ظهر امروز قرعه‌کشی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا زنان که برای سومین دوره به صورت آزمایشی انجام می‌شود برگزار شد و خاتون بم به عنوان تنها نماینده ایران با تیم‌های نسف قارشی ازبکستان، هیوندای کره و سیدنی استرالیا هم‌گروه شد.

مرضیه جعفری در خصوص قرعه انجام شده گفت: فقط می‌توانم بگویم که سطح چهار تیم حاضر در این گروه با یکدیگر قابل قیاس نیست. هم کره و هم استرالیا لیگ بسیار قدرتمندی دارند و بازیکنانی که در جام جهانی حاضر بودند، در تیم سیدنی استرالیا توپ می‌زنند.

او افزود: ضمن اینکه آن‌ها لژیونر هم در تیم خود دارند اما ما فقط خودمان هستیم و خودمان با این شرایط که احتمالا ۲ یا ۳ بازیکن نیز از تیم ما جدا خواهند شد. برای همین می‌گویم که به هیچ عنوان نباید از ما.

جعفری ادامه داد: صعود از این گروه فراتر از معجزه است؛ ما تلاشمان را می‌کنیم که نماینده خوبی برای فوتبال زنان ایران باشیم اما امکان صعود وجود ندارد چرا که تنها یک تیم هم از گروه به دور بعدی صعود خواهد کرد.

او در ادامه با اشاره به حضور سال‌های گذشته خاتون در این مسابقات گفت: سال گذشته نماینده قزاقستان در دیدار با ما گفت که انتظار چنین نمایشی از نماینده ایران نداشته، نماینده ازبکستان هم همین نظر را داشت که خاتون فراتر از انتظار آن‌ها بازی کرده است؛ امسال هم تلاش من این است که تیم دست و پا بسته‌ای برابر این دو غول آسیا نباشیم.

جعفری در پاسخ به این سوال که با توجه به مسابقات تیم ملی در آبان ماه و تداخل تمرینات آماده‌سازی خاتون و تیم ملی، آیا بازیکنانش را به اردوی تیم ملی خواهد فرستاد، گفت: نمی‌خواهیم تیم ملی را اذیت کنیم و دل‌مان می‌خواهد شرایط طوری پیش برود که هم باشگاه و هم تیم ملی از حضور بازیکنان استفاده کنند، بازیکنانم از ۲۱ تا ۲۸ شهریور در اردوی خاتون هستند و بعد به اردوی تیم ملی خواهند رفت.

این مربی با تجربه در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه بعد از اردوی اول تیم ملی، در مهر ماه بازیکنان در اردوی خاتون خواهند بود یا تیم ملی گفت: صحبت‌های در خصوص انجام اردوی مشترک با تیم ملی شده بود که هنوز قطعی نشده، باید راهکاری پیدا کنیم که نه ما ضرر کنیم و نه تیم ملی اما الان هیچ چیز مشخص نیست.

 

مصاحبه تصویری سرمربی تیم خاتون بم در خصوص آخرین وضعیت تیم 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12914

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.