افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
کارشناس هواشناسی کرمان:

سامانۀ بارشی تا سه‌شنبه در استان فعال است بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در زرند و کوهبنان ثبت شد | «لاله‌زار» سردترین شهر استان با ۲ درجه زیر صفر

  • کد خبر : 9449
  • 17 آبان 1400 - 13:45
سامانۀ بارشی تا سه‌شنبه در استان فعال است بیشترین بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در زرند و کوهبنان ثبت شد | «لاله‌زار» سردترین شهر استان با ۲ درجه زیر صفر

به گزارش طلوع ارگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان ، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، بارش باران در ساعات بعدازظهر و بارش برف در مناطق کوهستانی را پدید‌ه‌های غالب جوی امروز اعلام کرد و از گلخانه‌داران و صاحبان مرغداری‌ها خواست تا با تامین سوخت مورد نیاز و تنظیم سیستم گرمایشی از […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان ، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، بارش باران در ساعات بعدازظهر و بارش برف در مناطق کوهستانی را پدید‌ه‌های غالب جوی امروز اعلام کرد و از گلخانه‌داران و صاحبان مرغداری‌ها خواست تا با تامین سوخت مورد نیاز و تنظیم سیستم گرمایشی از بروز خسارت‌های احتمالی سرمازدگی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به مه‌آلودگی جاده‌های استان در ساعات اولیه‌ی صبح و شب تا اواسط هفته، از کاهش دمای هوا از فردا شب خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، مریم سلاجقه ۱۷ آبان‌ماه با اشاره به اینکه آسمان استان نیمه‌ابری تا تمام‌ابری است گفت: «امروز بارش باران در بیشتر مناطق استان و بارش برف در مناطق کوهستانی در ساعات بعدازظهر و شب، پدیده‌ی غالب است».

وی افزود: «این سامانه‌ی بارشی تا روز سه‌شنبه در استان فعال است و شدت بارش‌ها در غرب و شمال‌غرب استان ادامه خواهد داشت».

سلاجقه با بیان اینکه کشاورزان دمای گلخانه‌های خود را تنظیم و سوخت مورد نیاز را تامین کنند، بیان کرد: «مرغداری‌های نیز باید مواظب سیستم گرمایشی و سرمایشی خود باشند تا از خسارت‌های احتمالی سرمازدگی جلوگیری شود».

وی گفت: «تا اواسط هفته در ساعات اولیه‌ی صبح و شب مه در جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود».

سلاجقه با اشاره به اینکه از فرداشب کاهش دما و از روز سه‌شنبه کاهش دما در جنوب پیش‌بینی می‌شود افزود: «شهروندان و رانندگان مواظب لغزندگی و یخ‌زدگی معابر باشند».

وی گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته کوهبنان و زرند با ۷ میلی‌متر بیشترین بارش را داشتند و شهرستان راور کمترین میزان بارش را داشته است».

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: «شهرستان‌ منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۰ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه‌ی استان بوده است و صبح امروز لاله‌زار با دمای ۲ درجه‌ی سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه‌ی استان به ثبت رسیده است».

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه‌ی سانتیگراد اعلام کرد و گفت: «امروز کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۱۳ درجه‌ی سانتیگراد می‌رسد». /پ

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9449

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.