افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
در پی ناپدید شدن زن جوان؛

زوج آدم ربا در کرمان دستگیر شدند

  • کد خبر : 7922
  • 09 بهمن 1399 - 10:48
زوج آدم ربا در کرمان دستگیر شدند

زوج میانسالی که فروشنده‌ی یک مغازه را به قصد سرقت طلاهایش و اخاذی ربوده بودند، توسط ماموران پلیس آگاهی کرمان دستگیر شدند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار کرد: «در پی شکایت یک شهروند مبنی بر فقدان همسرش، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت».

وی افزود: «با تحقیق کارآگاهان مشخص شد، زن جوان حدود ساعت هشت شب، بعد از بستن مغازه‌ی خود به منزل مراجعت نکرده که با توجه به دلایل و یافته‌های تحقیقاتی و پلیسی، فقدان این زن تبدیل به فرضیه‌ی آدم‌ربایی شد».

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: «با فرض جدید و انجام تحقیقات میدانی و اقدامات خاص کارآگاهان پلیس که تا بامداد روز بعد ادامه داشت، سرنخ‌هایی از دست داشتن زوج میانسالی در این آدم‌ربایی به‌دست آمد و تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه آنان ادامه پیدا کرد و سرانجام قبل از طلوع آفتاب، با شناسایی مخفیگاه آدم‌ربایان، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به مقر پلیس آگاهی منتقل شدند و فرد ربوده شده نیز آزاد و به آغوش خانواده بازگشت».

وی اظهار کرد: «در تحقیقات پلیس مشخص شد، زن میانسال از مشتریان فرد ربوده شده بوده، که نقشه ربودن وی به منظور سرقت طلا و جواهرات و اخذ وجه در قبال آزادی او را طراحی و با همسرش تصمیم می‌گیرند با برقراری رابطه‌ای صمیمی، نامبرده را به منزل خود آورده و با بیهوش کردن او نقشه‌ی خود را عملی کنند که قبل از انجام هر اقدامی با هوشمندی کارآگاهان پلیس دستگیر شدند».

ناظری با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی گفت: «خوشبختانه وقوع جرایم خشن در استان کرمان بسیار کم است و همین میزان نیز در اسرع وقت کشف و مجرمان به سزای عمل خود می‌رسند».

وی افزود: «شهروندان به افراد ناشناس اعتماد نکنند و هشدارهای پلیسی را در زندگی روزمره‌ی خود به کار برند»

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7922

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.