افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024

رییس‌کل دادگستری کرمان: روابط عمومی‌ها با تحلیل دقیق وقایع بصیرت افزایی کنند

  • کد خبر : 11348
  • 12 آبان 1401 - 19:29
رییس‌کل دادگستری کرمان: روابط عمومی‌ها با تحلیل دقیق وقایع بصیرت افزایی کنند
رییس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در نهادهای اجرایی، قضایی و ... وظیفه‌ای بسیار مهم، کلیدی و اساسی بر عهده دارند گفت: روابط عمومی‌ها با تحلیل دقیق موضوعات در راستای بصیرت افزایی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی روز پنجشنبه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی های دستگاه های قضایی و اجرایی استان کرمان ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی، دادگستری های سراسر استان و سازمان های وابسته به قوه قضاییه افزود: روابط عمومی ها وظیفه تبلیغی بر عهده دارند و تبلیع به معنای رساندن مطالب موردنظر به جامعه مخاطبان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری اینگونه همایش ها در تبیین مسئولیت ها و وظایف روابط عمومی ها بسیار مهم و موثر است، تاکید کرد: در حوزه روابط عمومی باید به صورت مستمر نقش، وظیفه و مسئولیت خود را مورد بازنگری و تحلیل قرار داده و با شناخت دقیق جوانب مسئولیت و وظیفه خود، نسبت به اجرای رسالت خود اقدام کنیم.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان از پیامبران و ائمه اطهار (ع) به عنوان بزرگترین مبلغان بشریت یاد کرد و ادامه داد: خداوند متعال در آیات متعددی از قرآن کریم به ستایش مبلغین آموزه های دینی و خدایی به مردم می پردازد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: مبلغان که بخشی از مسئولیت آنها در حوزه روابط عمومی تعریف می شود، باید تنها از خداوند بترسند زیرا اطلاع رسانی و حق مطلب را ادا کردن، ممکن است تبعاتی داشته باشد و با اغراض شخصی، گروهی و جناحی افراد در تضاد باشد.

وی نترس بودن در برابر دشمنان داخلی و خارجی و ملامتگران را از ویژگی های مبلغان برشمرد و گفت: مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی برای اجرای هر چه بهتر مسئولیت های خود در حوزه رسانه، روابط عمومی و اطلاع رسانی باید تجزیه و تحلیل از شرایط کنونی کشور و در سطح بین المللی را داشته باشند و آن را در اختیار همکاران خود و مردم قرار دهند.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که امروز آنقدر بمباران های تبلیغاتی زیاد است که در برخی اوقات بعضی از خواص نیز تحت تاثیر قرار می گیرند، گفت: در آستانه ۱۳ آبان که یک واقعه بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است باید توجه داشت که بسیاری از افرادی که در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نقش داشته اند، بعدها به انحراف کشیده شدند زیرا دشمن تلاش می کند از موضوعات تبلیغی به نفع خود استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی بر تحلیل وقایع تاریخی به منظور بصیرت افزایی تاکید کرد و ادامه داد: شناخت دقیق از مباحث و موضوعات با مطالعه، تحقیق و بررسی محقق خواهد شد و پس از آن فرد می تواند با اعتقاد راسخ خود نسبت به تبلیغ مسائل اقدام کند.

وی اظهارداشت: تبلیغ دینی پیامبران از باور دینی آنها نسبت به خداوند متعال نشات می گرفت و به همین دلیل در دل و جان مردم نسوخ و نفوذ می کرد، به نحوی که افردی مانند بلال حبشی آنقدر پیش می رفتند که سخت ترین شکنجه ها را تحمل می کردند.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: فعالان روابط عمومی باید نسبت به وظیفه و رسالت خود اعتقاد راسخ پیدا کنند و سپس برای تاثیرگذاری اطلاع رسانی و تبلیغ کنند و اینجاست که این باور در دل دیگران می نشیند و تاثیرگذار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11348

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.