افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد

رهایی کودک ربوده شده بیرجندی در عملیات پلیس بم

  • کد خبر : 11493
  • 07 آذر 1401 - 14:56
رهایی کودک ربوده شده بیرجندی در عملیات پلیس بم
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش ماموران پلیس بم کودک ۹ ساله ای که ۱۳ روز قبل از شهرستان بیرجند گروگان گرفته شده بود، آزاد شد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، سردارعبدالرضا ناظری امروز هفتم آذرماه در تشریح این خبر گفت: اواخر آبان ماه امسال یک پسربچه ۹ ساله در یکی از محله های شهر بیرجند به گرو گرفته می شود که گروگانگیران چهار میلیارد تومان را در ازای آزادی این کودک از والدینش درخواست می کنند.

وی افزود: در این رابطه با تلاش بی وقفه و پی جویی های تخصصی پلیس استان خراسان جنوبی مشخص شد گروگانگیران در حال انتقال گرو با یک دستگاه خودروی سواری به سمت استان سیستان و بلوچستان هستند که با گزارش فوری این مورد به پلیس آگاهی شهرستان بم، ماموران با پایش چندین ساعته محور بم- زاهدان خودروی مورد نظر را در یکی از نقاط شهر شناسایی و طی عملیاتی با شلیک تیر به لاستیک ها موفق شدند، آن را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات ضربتی، کودک ۹ ساله بیرجندی آزاد و چهار متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند و در ادامه مشخص شد یکی از این افراد به جرم قتل عمد نیز تحت تعقیب بوده که خوشبختانه با تلاش پلیس از عمل مجرمانه گروگانگیری و باج خواهی خود بازماندند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11493

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.