افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024
استاندار کرمان عنوان کرد

رفع مشکل روستاهای دارای تنش آبی کرمان با اجرای فاز دوم طرح قرارگاه امام حسن مجتبی

  • کد خبر : 13344
  • 12 آذر 1402 - 20:19
رفع مشکل روستاهای دارای تنش آبی کرمان با اجرای فاز دوم طرح قرارگاه امام حسن مجتبی

استاندار کرمان با اشاره به فاز دوم آبرسانی به حدود ۱۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام، گفت: با اجرای این طرح دیگر روستای دارای تنش آبی در استان نخواهیم داشت.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، محمدمهدی فداکار امروز ۱۲ آذرماه در آیین افتتاح طرح جهاد آبرسانی به روستای کبوترخان و حومه رفسنجان، کارهای جهادی را یک ظرفیت بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در قرارداد اولیه با قرارگام امام حسن مجتبی(علیه السلام) حدود ۶۷۰ روستای استان تا سال آینده از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار خواهند شد و حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان برآورد اولیه هزینه اجرای این طرح است.

وی با اشاره به فاز دوم این طرح و آبرسانی به حدود ۱۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تصریح کرد: با اجرای این طرح دیگر روستای دارای تنش آبی در استان نخواهیم داشت.

استاندار کرمان تلفیق کار اداری با خدمت رسانی جهادی را یک الگوی موفق دانست و اظهار کرد: در حوزه مسکن، راهداری، آبخوان‌داری و آبخیزداری و … می‌توان از این الگو استفاده کرد.

وی گفت: با کار جهادی می‌توان کارها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه کمتر انجام داد و پروژه آبرسانی یک طرح موفق بوده است.

فداکار با اشاره به طرح بزرگ آبرسانی به روستای کبوترخان عنوان کرد: باید شبکه آبرسانی داخل روستای کبوترخان بازسازی شود.

استاندار کرمان قول مساعد رفع مشکلات مردم روستا در چهارچوب قوانین و مقررات مخصوصاً نهضت ملی مسکن را داد و بیان کرد: با تلفیق کارهای اداری و جهادی توسعه مناطق را می‌توان رقم زد.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13344

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.