افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
رئیس دادگستری شهرستان ریگان:

راز پرونده مفقود شدن خانم جوان ریگانی کشف شد

  • کد خبر : 2045
  • 21 دی 1396 - 17:05
راز پرونده مفقود شدن خانم جوان ریگانی کشف شد

رئیس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از شش ماه تحقیق فنی مشخص شد خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.

امین سلطانی‌زرندی با اشاره به پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در شهرستان ریگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تاریخ ۱۲ تیر سال جاری پس از اعلام مفقودی یک خانم جوان ۲۶ ساله بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات اولیه توسط کارگاهان پلیس آگاهی احتمال به قتل رسیدن این خانم جوان قوت گرفت و بلافاصله با دستور قضائی پنج مظنون مرتبط با این حادثه دستگیر شدند.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان ابراز داشت: به لحاظ پیچیدگی موضوع تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه داشت تا اینکه شامگاه گذشته راز این ماجرای پیچیده که شش ماه طول کشید رمزگشایی شد و قاتل دستگیر و به قتل اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه قاتل از خویشاوندان مقتول است، افزود: اختلافات خانوادگی علت و انگیزه این حادثه دلخراش بوده است.

سلطانی‌زرندی گفت: قاتل در اعترافات اولیه اقرار نموده است که با طرح نقشه قبلی توسط همدستش، مقتول(الف.م) را به بیابان‌های اطراف ریگان منتقل کرده و با پنج ضربه گلوله اسلحه کلاشنیکف به قتل می‌رساند و جنازه وی را به درون چاه پرتاب می‌کند./روابط عمومی دادگستری استان کرمان

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.