افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

دولت باید حمایت شود/ شرایط کشور رو به رشد است

  • کد خبر : 12350
  • 31 اردیبهشت 1402 - 17:13
دولت باید حمایت شود/ شرایط کشور رو به رشد است

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه در پیچ تاریخی جدیدی هستیم و دولت باید تقویت و حمایت شود، گفت: مشکلات حوزه آب در استان‌های مختلف حل شده که باید آنها را دید و امروز سایر مشکلات نیز در حال رفع است و باید این تلاش ها را دید.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز ۳۱ اردیبهشت ماه در همایش “مردم، سازش، پیشگیری” با حضور اعضای شوراهای حل اختلاف، علماء و سران طوایف، معتمدین، مصلحین و حکمین قرآنی در بم اظهار کرد: امروز هر چه اخلاقیات، ایمان، صداقت و برادری را تقویت کنیم با جرائم مبارزه کرده ایم و گامی در مسیر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، پیشگیری از وقوع جرم است که بر عهده قوه قضاییه قرار دارد، افزود: یکی از موضوعات مهم برای اینکه جرمی در جامعه رخ ندهد، پیشگیری از وقوع جرم است که باید با برنامه ریزی در این زمینه حرکت کرد.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس از نقش سران طوایف، ریش سفیدان و علماء در پیشگیری از وقوع جرم تقدیر کرد و گفت: وجه اصلی زندگی انبیاء و پیامبران نیز در جهت خدمت به مردم و نشان دادن راه سعادت به آنها بوده و امام خمینی (ره) نیز برای خدمت به مردم و در جهت رفاه مردم و در راه خداوند زندگی کردند که باید از سیره این بزرگان، بهره گیری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز دولت مظلومانه مورد نقد قرار می گیرد، عنوان کرد: امروز دولت مظلوم و اقع شده و هر کس واقعیت های این دولت را نبیند، دچار خطا خواهد شد؛ درست است که وضعیت اقتصادی کشور آنگونه که باید خوب باشد، نیست اما در بسیاری از حوزه ها بر اساس ریل گذاری صحیح در حال حرکت هستیم و در توسعه اتحاد نیز به شکلی صمیمی در حال پیشرفت هستیم که باید به آنها توجه شود.

غضنفرآبادی ضمن اشاره به اینکه در پیچ تاریخی جدیدی هستیم و دولت باید تقویت و حمایت شود، تاکید کرد: مشکلات حوزه آب در استان های مختلف حل شده که باید آنها را دید و امروز سایر مشکلات نیز در حال رفع است و باید این تلاش ها را دید.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز برخی در زمین دشمن بازی می‌کنند و این خطا و ظلم به دولت است، گفت: دشمنان که می بینند مسیر ما مسیر درستی است، سنگ اندازی، توطئه و اغتشاش می کند و با دستگاه های دروغ پرداز خود درصدد رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که امروز باید شرایط خود و کشور را بدانیم، تصریح کرد: وضعیت کشور رو به رشد است و روز به روز وضعیت ما بهتر از گذشته خواهد بود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12350

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.