افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024
مدیرکل روستایی استانداری:

دهیارها بر هزینه‌کرد بودجه نظارت کامل داشته باشند

  • کد خبر : 12534
  • 17 تیر 1402 - 18:27
دهیارها بر هزینه‌کرد بودجه نظارت کامل داشته باشند

محمدحسین خراسانی – طلوع ارگ: همایش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شهرستان بم با حضور نماینده مردم شرق استان، فرماندار بم، محمدجواد عبدالکریمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری و جمعی از شهرداران و دهیاران امروز هفدهم تیر در سالن اجتماعات ارشاد بم برگزار شد. مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمان با اشاره به […]

محمدحسین خراسانی – طلوع ارگ: همایش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شهرستان بم با حضور نماینده مردم شرق استان، فرماندار بم، محمدجواد عبدالکریمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری و جمعی از شهرداران و دهیاران امروز هفدهم تیر در سالن اجتماعات ارشاد بم برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمان با اشاره به اینکه باید روستاها توانمند شوند گفت: در روستا، دهیار برابر با فرماندار و شهردار است و دهیار علاوه بر کارهای عمرانی باید در مسائل نظارتی هم ورود کند تا پول دهیاری‌ها هزینه کارهای خارج از چارچوب نشود.
به گزارش طلوع ‌بم، عبدالکریمی ضمن تاکید به همکاری مردم با دهیاران گفت: باید جایگاه دهیار توسط مردم تکریم شود و مورد بی‌احترامی قرار نگیرد و این یکی از اهداف تعریف شده ماست. وی در ادامه خبر داد: اعتباری با عنوان توزیع ماشین آلات رایگان به دهیاری‌ها نداریم اما دهیاران می‌توانند سه برابر بودجه مشخص شده خود تسهیلات از ما دریافت کنند.
وی همچنین در این جلسه به پیگیری مسائلی از قبیل راه‌اندازی تعاونی روستایی، استفاده از انرژی خورشیدی، در نظر گرفتن مناطق صنعتی در طرح‌ هادی روستاها و تعامل بیشتر با بخشداران تاکید و از امضا دو تفاهم‌نامه با جهاد کشاورزی در خصوص علمی شدن کشاورزی در روستاها و بیمه کشاورزی خبر داد.
در این جلسه مهدیه طبسی‌نژاد دهیار باغچمک به نمایندگی از دهیاران شهرستان بم به مسایلی از قبیل عدم امنیت شغلی دهیاران، بی‌عدالتی در توزیع وام برکت و اراضی وقفی روستاها اشاره کرد. در پایان این همایش نیز از شهرداران بم و بروات و دهیاران منتخب شهرستان بم تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12534

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.