افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

در خصوص تعطیلی مدارس تابع تصمیم‌ ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

  • کد خبر : 7038
  • 20 مهر 1399 - 11:55
در خصوص تعطیلی مدارس تابع تصمیم‌ ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به شرایط کشور از نظر شیوع کرونا، درباره تعطیلی مدارس تابع تصمیم‌ ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، احمد اسکندری نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان با معاونان و کارشناسان آموزش متوسطه و ابتدایی آموزش و پرورش استان گفت: ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا هر تصمیمی درباره تعطیلی مدارس و کلاس های درس بگیرد ما تابع آن هستیم.

وی اظهار کرد: درخواست تعطیلی مدارس از طرف ستاد استانی مبارزه با کرونا به ستاد ملی ارسال شده و تاکنون جوابی مبنی بر تعطیلی مدارس از سوی ستاد ملی کرونا به استان ارسال نشده است.

اسکندری نسب با بیان این که متاسفانه در فضای مجازی اخباری مبنی بر تعطیلی بعضی از مدارس استان رد و بدل می شود، گفت: هم استانی های عزیز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند، زیرا مدارس استان به صورت ۱۰۰ درصد حضوری در حال فعالیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا مدارس استان به صورت مستمر بازدید می شوند و مدارسی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

اسکندری نسب با بیان این که تمامی مدارس استان به صورت سرزده بازدید می شوند، اظهار کرد: خوشبختانه رعایت مسائل بهداشتی در مدارس استان از میانگین کشوری بالاتر است و شهرستان بم به عنوان شهرستان برتر کشوری در زمینه رعایت مقررات بهداشتی در مدارس از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا معرفی شده است.

وی درباره اهمیت عدالت آموزشی در شرایط فعلی بیان کرد: چند روش را برای برقراری عدالت آموزشی در این شرایط در نظر گرفتیم از جمله مدرسه تلویزیونی که از ۱۵ شهریور آغاز به کار کرده و بیش از هزار عنوان درسی تاکنون آموزش داده شده است.

اسکندری نسب با بیان این که آموزش مجازی روش دیگر آموزش در شرایط فعلی است، گفت: حدود ۷۰ درصد دانش آموزان تحت پوشش این نوع آموزش قرار دارند علاوه بر آن درسنامه‌هایی در نظر گرفتیم تا آن گروه از دانش آموزانی که به دو روش قبلی دسترسی ندارند از این روش استفاده کنند البته که آموزش حضوری را هم خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.