افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
به مناسبت هفته دولت

خانه تئاتر نخل و نارنج بم افتتاح شد

  • کد خبر : 1049
  • 11 شهریور 1396 - 11:27
خانه تئاتر نخل و نارنج بم افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسؤولان شهرستان بم خانه تئانر نخل و نارنج این شهر افتتاح شد.

در این مراسم محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: سالن پلاتو نخل و نارنج با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و شهرداری بم با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در محل پارک ۲۲ بهمن احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه مدرن‌ترین پلاتوی استان کرمان است، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی استاندار کرمان با وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است، ۶ پلاتو در استان احداث شود که نخستین مجموعه در زرند و امروز هم این پلاتو در بم افتتاح شد.
علیزاده با بیان اینکه ما این آمادگی را داریم که در صورت احداث پلاتو در شهرستان‌ها تجهیزات آن را تأمین کنیم، تصریح کرد: با احداث این پلاتو نقطه امیدی برای هنرمندان حوزه نمایش بم ایجاد شده و با توجهی که شهرداری و شورای اسلامی شهر داشته است مجموعه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد.
علیرضا ریاضی سرپرست شهرداری بم نیز اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت امروز به طور همزمان ۲۲ پروژه با اعتباری حدود ۱۷ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به فروشگاه رفاه مجموعه اطلس، بازسازی میدان ارگ و آسفالت معابر سطح شهر اشاره کرد.
، در حاشیه افتتاح پلاتو از ۱۵ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری بم که با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار خریداری شدند، رونمایی شد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1049

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.