افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024

جوانی در فاریاب ۲ نفر را به قتل رساند

  • کد خبر : 11231
  • 17 مهر 1401 - 12:37
جوانی در فاریاب ۲ نفر را به قتل رساند
شامگاه شنبه یک جوان ۲ خانم را در شهرستان فاریاب در جنوب کرمان به قتل رسانده است؛ مسئولان محلی ضمن تایید این رویداد می‌گویند هویت قاتل مشخص و تحت تعقیب قرار دارد، ضمن اینکه انگیزه قتل نیز اختلاف خانوادگی بوده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، شهرستان فاریاب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد و آنطور که اعلام شده شروع اختلاف از شهرستان رودبارجنوب و در جریان یک مراسم عروسی بوده اما قتل در محدوده شهرستان فاریاب رخ داد است.

یکی از مسئولان مطلع محلی در شهرستان فاریاب ضمن بیان اینکه قتل ۲ خانم در محدوده این شهرستان توسط پسرخاله یکی از این خانم ها به علت اختلاف خانوادگی رخ داده تاکید کرد که هویت قاتل مشخص است، وی تحت تعقیب قرار دارد و تلاش‌ها برای بازداشت این فرد در جریان است.

وی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: این خانم ها شامگاه شنبه برای شرکت در مراسم عروسی به رودبارجنوب رفته بودند که پسرخاله یکی از آنان دچار سوء‌ظن در روابط و ارتباط خانم‌ها در حاشیه مراسم عروسی می‌شود و قصد انتقال ۲ خانم را با خودرو به سمت فاریاب داشته که در نزدیکی این شهر دچار سانحه واژگونی می شوند.

این مسئول مطلع اظهارداشت: این افراد پس از واژگونی با کمک روستاییان منطقه از خودرو بیرون کشیده می شوند اما مرد مذکور که می بیند سانحه برای خودرو پیش آمده و نمی تواند خانم ها را به مقصد مدنظر خود برساند با استفاده از کلت کمری هر ۲ خانم را به قتل می رساند و از صحنه متواری می شود.

وی اظهارداشت: هویت قاتل مشخص است و تلاش ها برای دستگیری وی نیز توسط ماموران پلیس جریان دارد

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11231

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.