افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

جلوگیری از رسیدن یک تن مواد مخدر به مرکز کشور در استان کرمان

  • کد خبر : 9675
  • 20 آذر 1400 - 14:01
جلوگیری از رسیدن یک تن مواد مخدر به مرکز کشور در استان کرمان

 فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ۳ عملیات پلیسی و دستگیری ۳ متهم خبر داد. به گزارش طلوع ارگ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی”مرصاد” در سه راهی “راین” […]

 فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ۳ عملیات پلیسی و دستگیری ۳ متهم خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایستگاه بازرسی”مرصاد” در سه راهی “راین” هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از جنوب عازم مرکز کشور بود، تصریح کرد: ماموران در بازرسی تخصصی از خودرو توقیفی، ۷۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: همچنین ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “کهنوج- قلعه گنج” به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

این مقام پلیس تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران و شلیک به سمت لاستیک خودرو متوقف شد ولی راننده با استفاده از تاریکی هوا و پوشش گیاهی منطقه از محل متواری شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۴۷ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش را کشف کردند.

سردار ناظری همچنین از کشف ۲۹۳ کیلو تریاک در عملیات پلیس بافت خبر داد و گفت: ماموران پلیس بافت در محور بافت – کرمان به ۲ دستگاه خودرو مشکوک و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی افزود: رانندگان خودروها با بی توجهی به فرمان پلیس، از محل متواری شدند که با واکنش به موقع پلیس و شلیک به سمت لاستیک ها، خودروها متوقف و در بازرسی از آنها ۲۹۳ کیلو تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شد.

به گزارش طوع ارگ به نقل  از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: در مجموع یک تن و ۱۶۹ کیلوگرم مواد مخدر در این ۳ عملیات پلیسی کشف، ۳ متهم دستگیر و ۴ دستگاه خودرو توقیف شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9675

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.