افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024

جزییات درگیری در شورای شهر بم

  • کد خبر : 2474
  • 04 اردیبهشت 1397 - 18:09
جزییات درگیری در شورای شهر بم

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، شب گذشته (دوشنبه) پس از جلسه شورای شهر بم خبری مبنی بر درگیری و جدل شدید بین دو تن از اعضای این شورا در گروه ها و کانالهای تلگرامی دست به دست می‌شد که هیچ یک از اعضای شورای شهر بم و افراد حاضر در این جلسه آن را تکذیب […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، شب گذشته (دوشنبه) پس از جلسه شورای شهر بم خبری مبنی بر درگیری و جدل شدید بین دو تن از اعضای این شورا در گروه ها و کانالهای تلگرامی دست به دست می‌شد که هیچ یک از اعضای شورای شهر بم و افراد حاضر در این جلسه آن را تکذیب نکردند.
در بین مکالمات مردمی و افراد مطلع از این درگیری، صحبت‌هایی مبنی بر شدت زیاد و گلاویز شدن دو عضو شورای شهر دیده و شنیده می‌شد.
صبح امروز یکی از اعضای شورای شهر در گفتگو با طلوع بم ضمن تایید این مطلب گفت: عصر دوشنبه به پیشنهاد یکی از روسای کمیسیونهای شورای شهر قرار شد قبل از بازدید میدانی از سطح شهر، در مورد یکی از طرح‌های این کمیسیون تصمیم گیری شود. وقتی که اظهار نظرهای اعضای شورا شهر در مورد این طرح -که موضوع آن واگذاری یکی از خدمات شهری به یکی از شرکتهای خصوصی بود- آغاز شد؛ بین دو تن از اعضای حاضر در جلسه بگومگویی آغاز شد که به تدریج شدت گرفت و بقیه اعضا مجبور به دخالت و جدا کردن آنها از هم شدند.
این عضو شورا که نخواست نامش فاش شود افزود: تمامی اعضای شورا در این جلسه حضور داشتند و آقای علی طاهریان مشاور شورا نیز بودند.
او تاکید کرد بحث آنجا آغاز شد که یکی از اعضای شورا خواستار تصویب طرحی بود که یکی از خدمات شهری را به یکی از شرکتهای خصوصی واگذار می‌کرد که عضو دیگر شورا در اعتراض و مخالفت به این درخواست گفت باید واگذاری چنین طرحهایی به شرکت های خصوصی روال قانونی خود را پس از درج آگهی مزایده یا مناقصه رسمی طی کند.

 

عکس آرشیو

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2474

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.