افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024
زاهدی خواستار شد

جاری شدن عدالت اجتماعی، آموزشی و بهداشتی در استان کرمان

  • کد خبر : 12567
  • 22 تیر 1402 - 18:55
جاری شدن عدالت اجتماعی، آموزشی و بهداشتی در استان کرمان

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: کرمان پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار خوبی دارد اما متاسفانه از آنها به درستی استفاده نشده است. دکتر محمدمهدی زاهدی ادامه داد: به غیر از […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: کرمان پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار خوبی دارد اما متاسفانه از آنها به درستی استفاده نشده است.

دکتر محمدمهدی زاهدی ادامه داد: به غیر از جنوب استان، حتی در شمال و شرق استان نیز نقاط محرومی داریم که در شأن استانی که به این میزان منابع و ظرفیت دارد، نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، خواستار ساری و جاری شدن عدالت اجتماعی، آموزشی و بهداشتی در استان کرمان شد و اظهار کرد: متاسفانه در بخش شهداد با لابیگری ها و دور زدن نمایندگان، بخشی از شهداد جدا شده و به منطقه دیگری اضافه شده تا آنجا شهرستان شود! اگر مقرر است شهرستان جدید ایجاد شود چرا شهداد نباشد.

زاهدی، بیان کرد: در شهر کرمان حاشیه نشین های زیادی وجود دارد که همین امر سبب بروز مشکلاتی در حاشیه شهر کرمان شده است که درخواست اتخاذ تصمیماتی برای رفع مشکلات حاشیه‌های کرمان هستیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12567

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.