افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024
بدون شکست، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده

تیم اول فوتبال زنان ایران مثل سیتی گواردیولاست!

  • کد خبر : 13626
  • 30 دی 1402 - 17:02
تیم اول فوتبال زنان ایران مثل سیتی گواردیولاست!

خاتون بم با در اختیار داشتن تمام رکوردهای ممکن قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر زنان شد.

نیم فصل نخست لیگ برتر زنان امروز به پایان رسید و در نهایت این خاتون بم بود که با کسب ۲۳ امتیاز، ۷ برد، دو تساوی و بدون شکست؛ بر بام لیگ برتر فوتبال زنان قرار گرفت. تیمی که علی رغم در اختیار نداشتن سه ستاره کلیدی خود؛ باز هم در هفته‌های اخیر تن به شکست نداد و با در اختیار داشتن تمام رکوردها به تعطیلات نیم فصل رفت.

هجومی‌ترین تیم نیم فصل اول و ثبت رکورد در روز آخر

خاتون بم در طی ۹ مسابقه موفق به زدن ۳۸ گل شد و آمار خیره کننده‌‌ای را برای خود به ثبت رساند. میانگین به ثمر رساندن بیش از ۴ گل در هر مسابقه، عددی خیره کننده برای مدافع عنوان قهرمانی است و به همین دلیل هم در جدول برترین گلزنان نیم فصل نخست، ۳ بازیکن گلزن این فصل، ستاره‌های خاتون بم بوده‌اند. زهرا قنبری با ثبت ۱۲ گل هم اکنون در صدر جدول گلزنان قرار دارد و سپس نگین زندی و مونا حمودی به ترتیب ۹ و ۷ گله هستند. برتری ۱۰ بر ۱ خاتون در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل ایساتیس کران فارس هم کمک شایانی به ارتقای این رکورد کرد. خاتون در طول ۹ بازی نیم فصل نخست فقط در دیدار هفته هشتم مقابل پالایش گاز ایلام موفق به گشودن دروازه حریف خود نشد.

بهترین خط دفاع لیگ حتی در غیاب شماره یک تیم ملی

خاتون درحالی موفق شده در طی ۹ مسابقه ۳۸ بار دروازه حریفان را باز کند که در طول ۹ بازی نیم فصل اول فقط ۲ بار دروازه خود را باز شده دیده است. شهرداری سیرجان در هفته چهارم و آوا تهران در هفته نهم، تنها تیم‌هایی بودند که مانع ثبت کلین شیت برای زهرا خواجوی و مهدیه مولایی شدند. این درحالی است که خاتون در سه هفته پایانی نیم فصل اول، زهرا خواجوی (دروازه‌بان اول تیم ملی)، بهناز طاهرخانی و ملیکا محمدی (دو مدافع ملی پوش) را به دلیل سانحه دلخراش تصادف در اختیار نداشت.

بدون باخت: تنها خط تیره جدول برای خاتون است

همانطور که در ابتدای این گزارش به آن اشاره کردیم، خاتون تنها تیم بدون شکست در نیم فصل نخست لیگ شانزدهم زنان بوده است. تیم‌های مدعی ملوان، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام و سپاهان هم موفق به شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی نشدند تا این تیم کماکان بدون شکست در صدر جدول دره‌بندی حضور داشته باشد. بعد از خاتون، ملوان و شهرداری سیرجان هرکدام با یک باخت، کمترین شکست این فصل لیگ زنان را متحمل شده‌اند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=13626

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.