افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
واکنش شهرداری بم به موضوع عکسهای منتشر شده از میدان ارگ

تکذیب کشت ماری‌جوانا / هدف قرار دادن حیثیت و آبروی شهروندان بمی توسط عده‌ای مغرض

  • کد خبر : 4236
  • 09 تیر 1398 - 12:13
تکذیب کشت ماری‌جوانا / هدف قرار دادن حیثیت و آبروی شهروندان بمی توسط عده‌ای مغرض

مسئول سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بم در گفت و گو با هفته‌نامه طلوع بم گفت: کشت گلهای شاهدانه (ماری جوانا) در میدان ارگ شهر بم (عدالت) به هیچ عنوان توسط سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بم انجام نشده و تکذیب می‌گردد. حامد سلجوقیان افزود: چندی پیش در میدان ارگ و سایر میدانهای […]

مسئول سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بم در گفت و گو با هفته‌نامه طلوع بم گفت: کشت گلهای شاهدانه (ماری جوانا) در میدان ارگ شهر بم (عدالت) به هیچ عنوان توسط سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری بم انجام نشده و تکذیب می‌گردد. حامد سلجوقیان افزود: چندی پیش در میدان ارگ و سایر میدانهای شهر گلهایی از جمله جعفری و رئولیا کاشته شد و باتوجه به اینکه گیاه ماری‌جوانا برگ آن با برگ گل جعفری شباهت دارد کارگران خدماتی ما متوجه کشت این گیاه توسط افراد ناشناس در میدان نشده بودند که به محض فهمیدن این موضوع اقدام به جمع‌آوری آن نمودیم. تمامی گلهای کشت شده در فضای سبز شهر بم در خزانه گل و گیاه شهرداری تولید می‌شود؛ مگر می‌شود گیاه ماری‌جوانا را بطور گسترده در خزانه کشت کنیم و به میادین منتقل کنیم؟!
سلجوقیان در ادامه با توجه به انتشار گسترده این عکسها در فضای مجازی گفت: با کمی تامل براحتی درمی‌یابیم که این اقدام مطمئنا با هدف خاصی صورت گرفته است که متاسفانه برخی همشهریان و ادمینهای کانالها و صفحات مجازی محلی و کشوری بدون اینکه صحت و سقم مطلب را بدانند و یا انگیزه‌های ضد مردمی اینگونه افراد را بدانند اقدام به انتشار عکسها در صفحات و کانالهای خود کردند و از آنها می‌خواهیم که این جوابیه را نیز منتشر کنند.
وی در پایان با اشاره به حساسیت مدیران شهرداری و دادستانی بم و پلیس فتا نسبت به حفظ آبرو و حیثیت شهر با فرهنگ و تمدن بم از شناسایی و تشکیل پرونده قضایی برای فردی که اقدام به عکاسی و انتشار این عکسها برای اولین بار در شبکه‌های اجتماعی کرده بود خبر داد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4236

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.