افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

تمام مدارس استان برای بازگشایی گندزدایی می‌شوند

  • کد خبر : 5975
  • 22 اردیبهشت 1399 - 18:35
تمام مدارس استان برای بازگشایی گندزدایی می‌شوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: «تمامی مدارس استان برای بازگشایی مجدد گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند».

به گزارش طلوع ارگ، احمد اسکندری‌نسب در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه جاری افزود: «حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس اختیاری است و فقط دانش‌آموزان برای رفع مشکلات درسی به مدرسه می‌روند».
وی با بیان این‌که سلامتی دانش‌آموزان مهم‌ترین راهبرد آموزش و پرورش استان در شرایط کنونی است بیان کرد: «ضدعفونی و گندزدایی مدارس متناسب با پروتکل‌های بهداشتی وظیفه‌ی مدیران مدارس در شرایط کنونی است».
اسکندری‌نسب با اشاره به عضویت ۱۰۰ درصدی مدیران مدارس استان در شبکه شاد گفت: «بیش از ۵۵ درصد دانش‌آموزان استان نیز عضو شبکه شاد هستند».
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این‌که آموزش دانش‌آموزان مهم‌ترین وظیفه‌ی ما در آموزش و پرورش است، اضافه کرد: «فرایند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان در شرایط فعلی از روش‌های گوناگون پیگیری می‌شود».
وی با اشاره به فداکاری و ایثارگری معلمان در شرایط شیوع کرونا، افزود: «معلمان فداکار کرمانی در شرایط شیوع بیماری کرونا ثابت کردند آموزش تعطیل شدنی نیست و آموزش در هر شرایطی استمرار دارد».
اسکندری‌نسب استمرار آموزش در مناطق محروم و عشایری استان، خرید تلفن هوشمند همراه توسط همکاران فرهنگی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت، پیگیری آموزش دانش‌آموزان خانه به خانه و تحویل بسته‌های آموزشی یادگیری‌محور به دانش‌آموزان را به عنوان نمونه‌ای از مهم‌ترین جلوه‌های ویژه‌ی معلمی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا در استان بیان کرد.
وی گفت: «آموزش دانش‌آموزان در زمان بازگشایی مدارس نیز از طریق شبکه شاد، آموزش مجازی و توزیع بسته‌های یادگیری پیگیری می‌شود»

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.