افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌های استان از ۲۰ آبان ماه/ تمدید تعطیلی اصناف در شهرستان‌های فوق حاد تا ۳۰ آبان

  • کد خبر : 7305
  • 17 آبان 1399 - 18:23
تعطیلی یک هفته‌ای بانک‌های استان از ۲۰ آبان ماه/ تمدید تعطیلی اصناف در شهرستان‌های فوق حاد تا ۳۰ آبان

با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا، تعطیلی اصناف در شهرستان‌های بافت، بردسیر، رفسنجان، زرند، سیرجان و شهربابک تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش طلوع ارگ، دکتر محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در جمع‌بندی مصوبات جدید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس عنوان کرد: در استان کرمان دیگر شهر سفید نداریم و حتی تعدادی از شهرهای ما در وضعیت فوق حاد و سیاه بیماری کووید ۱۹ هستند.
وی شهرستان‌های بافت، بردسیر، رفسنجان، زرند، سیرجان و شهربابک را به لحاظ بیماری در شرایط فوق حاد اعلام کرد و افزود: تعطیلی اصناف در این شهرستان‌ها تا ۳۰ آبان ماه تمدید شده است.
بصیری ادامه داد: گروه شغلی یک که تامین مایحتاج عمومی را دارند در هیچ شهر و شهرستانی تعطیل نیستند، اما فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در همه شهرستان‌ها ممنوع است.
جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: فعالیت گروه شغلی دو در شش شهرستان فوق حاد بافت، بردسیر، رفسنجان، زرند، سیرجان و شهربابک ممنوع است، اما در مرکز استان و شهرستان‌های دیگر تا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه می‌توانند باز باشند.
وی اضافه کرد: فست‌فود و عرضه غذا در شهرستان‌های استان به استثنا موارد فوق حاد از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به صورت بیرون بر مجاز است.
دکتربصیری اظهار داشت: تمام بانک‌های استان با توجه به تجمع و احتمال شیوع ویروس از۲۰ آبان ماه به مدت یک هفته تعطیل هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ابراز داشت: همچنین با توجه به حضور بیش از حد ارباب رجوع در ادارات، از ۲۰ آبان ماه به مدت یک هفته پذیرش حضوری در ادارت (به استثنای دستگاه قضایی، انتظامی، امنیتی، امدادی و درمانی) ممنوع است و به شکل تلفنی و پستی باید پاسخگو باشند.
وی عنوان کرد: فعالیت شهرداری‌ها توسط کمیته امنیتی انتظامی بررسی خواهد شد.
بصیری اظهار داشت: دیدارهای مردمی ادارات و مدیران نیز فعلا متوقف است و مدیران از طریق تلفن و سامانه‌های مربوطه پاسخگوی مردم هستند.
وی گفت: تمدید ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مرکز استان نیز به کمیته امنیتی سپرده شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار کرمان بیان کرد: برای مشارکت مردمی در زمینه کنترل بیماری کروناویروس، اداره کل اجتماعی استانداری با کمک سازمان تبلیغات اسلامی، سمن‌ها و خیران فعالیت‌هایی را خواهند داشت، ضمن اینکه سپاه برای همکاری و رفع نواقص اعلام آمادگی کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7305

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.