افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بم‌ عنوان کرد:

۳۵ نفر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی بم به کرونا مبتلا شده اند

  • کد خبر : 7582
  • 27 آذر 1399 - 19:25
۳۵ نفر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی بم به کرونا مبتلا شده اند

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بم ‌گفت: این مرکز با آمبولانسهای مجهز به تجهیزات کامل برای بیماران نیاز‌مند کرونایی شهرستان بم در حال ارائه به خدمات درمانی مناسب به بیماران می باشند

به گزارش طلوع ارگ، فریدون علیپور سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بم‌ گفت:در این شرایط سخت کرونا مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بم تعداد ۱۰ آمبولانس با تجهیزات کامل برای بیماران نیاز‌مند کرونایی در نظر گرفته است، اگر بیماران کرونایی نیاز به انتقال داشته باشند به بیمارستان انتقال می دهیم.
علیپور گفت: متاسفانه از زمان شیوع بیماری تا الان تعداد ۳۵ نفر از پرسنل زحمت کش عملیاتی و ستادی اورژانس ۱۱۵ بم به کرونا مبتلا شدند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ بم گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بم تعداد ۸۲۹ ماموریت در حوزه کرونا انجام داده و تعداد ۴۳۶نفر فرد مبتلا به کرونا و مشکوک به کرونا رامنتقل کردیم و تحت درمان قرار دادیم و بالغ بر۶۵۰۰مشاوره کرونا انجام داده است.

وی ضمن تبریک شروع هفته پرستار و در آستانه ولادت باسعادت حضرت زینب(س)افزودمدافعین سلامت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی شرق استان ۲۴ساعت شبانه روز آماده باش و در حال خدمت به مردم می باشند

سرپرست اورژانس۱۱۵ در پایان خطاب به مردم شریف شرق استان گفت ؛رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط مردم ،بهترین تقدیر و ‌قدردانی از مدافعین سلامت در آستانه روز پرستار میباشد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7582

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.