افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
یک مسئول استانداری:

تعداد ناظران بازار در کرمان یک دهم استاندارد است

  • کد خبر : 9858
  • 09 دی 1400 - 11:35
تعداد ناظران بازار در کرمان یک دهم استاندارد است

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنای کرمان، سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: تعداد نظران و بازرسان بسیج در بازارهای استان قابل قبول نیست زیرا در این بخش سهم کشور هفت هزار و ۷۰۰ ناظر بوده و به این تناسب سهم استان باید ۴۰۰ نفر باشد اما ۴۰ نفر است. به […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنای کرمان، سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: تعداد نظران و بازرسان بسیج در بازارهای استان قابل قبول نیست زیرا در این بخش سهم کشور هفت هزار و ۷۰۰ ناظر بوده و به این تناسب سهم استان باید ۴۰۰ نفر باشد اما ۴۰ نفر است.

به گزارش ایرنا، حسین مهرابی روز پنجشنبه در نشست مشترک تنظیم بازار ملی و استانی با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر جهادکشاورزی و معاون وزیر کشور افزود: تعداد و میزان ناظران و بازرسان بسیج در بازار استان کرمان باید به صورت جدی از سوی بسیج یا جهاد کشاورزی دنبال و تا روز یکشنبه گزارش آن به استانداری ارسال شود.

وی با بیان اینکه مفاد تفاهم نامه مرتبط با این موضوع به تناسب میانگین کشور اجرا نشده است افزود: قرارگاه امنیت غذایی باید هرروز در ساعت های مقرر توسط سازمان های جهاد کشاورزی برگزار شود زیرا تامین غذا مساله ای روزانه است.

مهرابی عنوان کرد: دبیرخانه اقدام مشترک گزارش کارگروه امنیت غذایی را روزانه دریافت و پس از جمع بندی به ما ارائه کند.

برخورد با گرانفروشان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان نیز در حاشیه این نشست با اشاره به اینکه وضعیت ارز ترجیحی دقیقا مشخص نیست گفت: در صورت اجرای این طرح تمهیدات آن نیز اندیشیده می شود، محیطی را با هدفمندی یارانه ها و رسیدگی به تخلفات فراهم می کنیم که باوجود تشدید بازرسی‌ها، این طرح اثرگذاری بر مصرف و افزایش قیمت نداشته باشد.

مجید میری ادامه داد: همچنین با تشکیل کارگروه اقدام مشترک ذیل کارگروه تنظیم بازار مکلفین بازرسی را با همکاری جهاد کشاورزی، بسیج و سایر اصناف تشدید می‌کنیم و تخلفات این بخش به صورت ویژه رسیدگی می شود.

وی افزود: با افرادی که آرامش روحی و روانی جامعه را از بین ببرند برخورد می شود، همچنین بحث احتکار و گرانفروشی در بازارهای کرمان پیگیری می شود، اما در نهایت آنچه در بازار اتفاق می افتد به نفع جامعه و مردم است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: کمبود بازرس و ناظر در بازار باید مرتفع شود.

به گزارش ایرنا در این نشست که با مشارکت مدیران سایر استان ها برگزار شد گزارشی از آخرین وضعیت بازار در استان ها ارائه و مسائل مرتبط با نظارت ها و کنترل بازار نیز مطرح و تصمیم گیری شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9858

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.