افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
سعیدی مدیرکل بحران استانداری کرمان:

تعداد روستاهای مورد تهدید هجوم ملخ‌ها رو به افزایش است

  • کد خبر : 4019
  • 28 اردیبهشت 1398 - 18:08
تعداد روستاهای مورد تهدید هجوم ملخ‌ها رو به افزایش است

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مجید سعیدی صبح امروز ۳۰ اردیبهشت ماه در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: جهاد کشاورزی جنوب استان در سطح زیادی در حال مبارزه و سمپاشی هستند و بارندگی مشکل را مضاعف کرد. وی افزود: بنا به اعلام فرمانداران جنوب استان کرمان، تعداد […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مجید سعیدی صبح امروز ۳۰ اردیبهشت ماه در جلسه شورای مدیریت بحران استان کرمان اظهار کرد: جهاد کشاورزی جنوب استان در سطح زیادی در حال مبارزه و سمپاشی هستند و بارندگی مشکل را مضاعف کرد.

وی افزود: بنا به اعلام فرمانداران جنوب استان کرمان، تعداد روستاهای مورد تهدید هجوم ملخ در حال افزایش است و با افزایش رطوبت و کمک به تکثیر بیشتر ملخ ها، باید دهیاران مناطق پای کار آمده و در هر منطقه سمپاشی و مبارزه را انجام بدهند.

سعیدی تصریح کرد: باید با نظارت فرمانداران به صورت شهرستانی دهیاران و کشاورزان وارد عمل شوند و تمرکز جهاد کشاورزی جنوب بیشتر در جازموریان باشد.

وی بیان کرد: با توجه به بارندگی هایی که بنا به پیش بینی هواشناسی در روزهای آینده نیز ادامه دارد، مشکل بیشتر می شود و باید محدوده شهرها نیز به شهرداری ها سپرده شود که در صورت هجوم ملخ ها، کار مبارزه با نظارت فرمانداری ها صورت بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: سمّی که خریداری می شود باید مورد تایید جهاد کشاورزی باشد و تراکتورها نیاز به سوخت دارند و باید مصوبه ای داشته باشیم که به صورت گسترده و عملیاتی کار مبارزه ادامه داشته باشد تا از مبارزه عقب نیفتیم.

“عباس سعیدی” رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان نیز در این جلسه گفت: شهرستان های ارزوئیه و ریگان درگیر ملخ هستند که کار پایش و مبارزه را انجام می دهیم، اما پوره های ملخ در مناطق صعب العبور این شهرستان ها آمده اند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4019

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.