افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
رییس اورژانس خبر داد

تصادف هولناک هفت باغ کرمان منجر به قطع عضو جوان ۲۷ ساله شد

  • کد خبر : 9452
  • 18 آبان 1400 - 9:05
تصادف هولناک هفت باغ کرمان منجر به قطع عضو جوان ۲۷ ساله شد

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا/کرمان، رییس اورژانس کرمان از واژگونی پژو ۴۰۵ و برخورد آن با پژو پارس در محور هفت باغ علوی کرمان خبر داد. دکترسید”محمد صابری” در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۲۲ و ۳۴ دقیقه شامگاه ۱۷ آبان ماه یک دستگاه پژو ۴۰۵ پس […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا/کرمان، رییس اورژانس کرمان از واژگونی پژو ۴۰۵ و برخورد آن با پژو پارس در محور هفت باغ علوی کرمان خبر داد.

دکترسید”محمد صابری” در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۲۲ و ۳۴ دقیقه شامگاه ۱۷ آبان ماه یک دستگاه پژو ۴۰۵ پس از واژگونی دچار حریق شده و با یک دستگاه پژو پارس برخورد می کند.

وی محل دقیق این حادثه را محور هفت باغ علوی تیر برق ۲۱۷(ماهان به سمت کرمان) اعلام کرد و افزود: پنج مصدوم این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

صابری در تشریح وضعیت چهار مصدوم پژو ۴۰۵ اظهار کرد: یک آقای ۲۷ ساله که دچار آمپوتانسیون هر دو پاشده( قطع دو پا)، کودک ۵ ساله مولتیپل تروما (دچار آسیب های متعدد) و دو خانم ۲۵ الی ۲۷ ساله در وضعیت مناسب و راننده پژو پارس آقای ۳۵ ساله با وضعیت مناسب تحویل بیمارستان شهید باهنر شدند

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9452

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.