افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان:

تست الکل به صورت رندوم در جاده‌های استان کرمان گرفته می‌شود

  • کد خبر : 3239
  • 10 آذر 1397 - 11:43
تست الکل به صورت رندوم در جاده‌های استان کرمان گرفته می‌شود

معاون عمرانی استاندار کرمان با اشاره به سهم مصرف الکل در بروز تصادفات گفت: تست الکل به صورت رندوم در جاده‌های استان کرمان گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ایسنا، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی امروز ۱۰ آذرماه در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان کرمان با اشاره به برگزاری همایش “کاهش تلفات جاده ای” در سال جاری در کرمان اظهار کرد: این همایش بازخورد مثبتی داشت و استقبال خوبی شد و در زمینه برگزاری کنفرانس ملی ایمنی حمل و نقل جاده ای همکاری خواهیم کرد.
وی افزود: همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا تصادفات را حتی یک مورد کاهش بدهیم و در جلسات قبل استان از سوی استاندار اعلام شد که تلفات جاده ای استان در سال جاری به کمتر از ۵۰۰ نفر کاهش پیدا کند.
موسوی در ادامه تصریح کرد: بخش زیادی از مشکلاتی که در حوزه راه ها از جمله کمبود پاسگاه پلیس راه و … وجود دارد مربوط به ما نیست و بعضا این مسائل ملی است و باید از مرکز کشور نسبت به آن اقدام شود و امکانات موردنیاز را در این زمینه در اختیار قرار بدهد.
وی بیان کرد: از مرکز کشور گله داریم زیرا در جلسات قبل گزارش ها و درخواست ها را دادیم اما کشور هیچ کمکی نکرده و مطرح می کنند چرا تلفات استان کرمان بالاست؟
معاون عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه ما هر کا توانسته ایم انجام دادیم اما مرکز کشور هیچ کمکی به ما نکرده است افزود: کرمان پهناورترین استان است و در طول راه ها رتبه اول و از نظر امکانات رتبه ۳۰ را داریم و مشخص است با این وضعیت تلفات جاده ای بالاست.
موسوی بیان کرد: امکانات ما خیلی محدود است و با توجه به اینکه تردد جاده ای استان افزایش زیادی داشته، خواستار کمک مرکز کشور به استان هستیم. آنچه که مربوط به مرکز است پیگیری شود، ما در استان جلوتر خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه در مرکز کشور باید وضع قوانین به مسائل مبتلا به توجه شود، گفت: با توجه به سهم مصرف الکل در بروز تصادفات، تست الکل در جاده های استانبه صورت رندوم گرفته می شود ضمن اینکه باید در این زمینه اصلاح قوانین صورت بگیرد.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3239

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.