افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
کارشناس پیش بینی هواشناسی کرمان اعلام کرد

تداوم بارش باران و برف در استان کرمان تا روز دوشنبه

  • کد خبر : 9419
  • 15 آبان 1400 - 12:57
تداوم بارش باران و برف در استان کرمان تا روز دوشنبه

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا روز دوشنبه هفته جاری ناپایداری های جوی از جمله بارش باران، رعد و برق و همچنین بارش برف در ارتفاعات استان کرمان ادامه دارد. “میترا یاوری” در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا روز دوشنبه هفته جاری ناپایداری های جوی از جمله بارش باران، رعد و برق و همچنین بارش برف در ارتفاعات استان کرمان ادامه دارد.

“میترا یاوری” در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از امروز تا دوشنبه هفته جاری آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان بارش برف را خواهیم داشت، افزود: شب گذشته در لاله زار و راین شاهد بارش برف بوده ایم.

یاوری با اشاره به کاهش دمای هوای استان کرمان از فردا(یکشنبه) بیان کرد: وقوع مه صبحگاهی در برخی از مناطق شمال، غرب و جنوب غرب استان را از امروز تا دوشنبه خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز شش درجه سانتیگراد بوده که پیش بینی می شود در گرم ترین ساعات به ۱۸ تا ۱۹ درجه برسد.

وی اظهار کرد: صبح امروز لاله زار با دمای دو درجه زیر صفر سردترین نقطه و روز گذشته منوجان با دمای ۳۴ درجه گرم ترین نقطه استان بود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9419

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.