افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
به‌مناسبت روز پزشک

تجلیل از ۲۲۰ پزشک در شهرستان بم

  • کد خبر : 973
  • 02 شهریور 1396 - 18:35
تجلیل از ۲۲۰ پزشک در شهرستان بم

رضا اشک فرماندار بم چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از پزشکان شهرستان بم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز پزشک اظهار داشت: حرفه پزشکی حرفه حساس و بسیار سخت است و جایگاه بالایی در تمام جوامع دارد و قطعا کاری که پزشک انجام می‌دهد اگر همراه با توکل و رضایت خداوند باشد یک نوع عبادت است.

فرماندار بم با بیان اینکه شرق استان کرمان با جمعیت ۴۷۰ هزار نفری با یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی خدمات‌رسانی می‌کند و کار و تلاش در این صورت بسیار سخت دشوار است، افزود: در دولت یازدهم طرح تحول سلامت اجرا شد و با قدرت بیشتری این طرح در دولت دوازدهم نیز پیگیری خواهد شد که با همت پزشکان و پرستاران به هدف خود خواهد رسید.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان بم شاهد تحول در بخش سلامت است، عنوان کرد: بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی در حال اجرا مناقصه است و در سفر وزیر بهداشت به شهرستان اورژانس هوایی شهرستان بم مصوب و در بیمارستان پاستور در حال اجرا است.

اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بم ضمن تبریک روز پزشک اظهار داشت: در دانشگاه علوم‌پزشکی بم در حوزه آموزشی ۱۳ رشته تدریس می‌شود و در بخش درمان در راستای تامین نیروی انسانی، ۲۳ متخصص ضریب کار در سال گذشته اضافه شد.

وی با بیان اینکه در شرق استان با وجود چهار شهرستان با جمعیت ۴۷۰ هزار نفری با یک بیمارستان خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به‌زودی بیمارستان‌هایفهرج، ریگان و بیمارستان تخصصی اطفال فعال می‌شوند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=973

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.