افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
منصور پورصفر مدیرعامل تاکسیرانی شهر بم:

تاکسیرانان بم از تیبا در ناوگان تاکسیرانی استقبال می کنند

  • کد خبر : 1953
  • 12 دی 1396 - 10:32
تاکسیرانان بم از تیبا در ناوگان تاکسیرانی استقبال می کنند

منصور پورصفر با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درآمد مالکان تاکسی در شهرهای کوچک همانند کلان شهرها نیست و درآمدشان پایین است، بنابراین به دنبال خودرویی برای تاکسی هستند که از قیمت مناسبی برخوردار باشد. وی افزود: با توجه به درآمد پایین در شهرهای کوچک، امکان خرید خودروها با قیمت بالا […]

منصور پورصفر با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درآمد مالکان تاکسی در شهرهای کوچک همانند کلان شهرها نیست و درآمدشان پایین است، بنابراین به دنبال خودرویی برای تاکسی هستند که از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

وی افزود: با توجه به درآمد پایین در شهرهای کوچک، امکان خرید خودروها با قیمت بالا و پرداخت اقساط با مبالغ زیاد وجود ندارد و بنابراین تاکسیرانان برای نوسازی خودروهای خود به دنبال محصولات گروه خودروسازی سایپا هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهر بم تاکید کرد: اتحادیه تاکسیرانی کشور تاکنون زحمات زیادی کشیده است و حمایت های خوبی از تاکسیران های سراسر کشور انجام داده است ولی در جایگزینی خودروهای فرسوده با توجه به اینکه تنوع محصول وجود ندارد و صرفا در قالب یک نوع محصول عرضه می شود، از این رو نارضایتی در بین تاکسیرانان به چشم می خورد.

وی افزود: این محصول خاص شاید برای کلان شهرها مناسب باشد ولی برای شهرهای کوچک که تاکسیرانان به دنبال یک خودروی اقتصادی با شرایط مصرف سوخت پایین و کم استهلاک هستند، مناسب نیست.

پورصفر گفت: در حال حاضر شهر بم نیاز به نوسازی حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو دارد ولی به دلیل شرایط ذکر شده تاکسیرانان علاقه ای به تعویض خودروی خود ندارند و تعداد خیلی کمی از این افراد به دنبال نوسازی خودروهای خود هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهر بم گفت: در گذشته در استفاده از محصولات گروه سایپا مشکلات این چنینی وجود نداشت و تاکسیران ها به راحتی می توانستند برای جایگزینی اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر شهر بم نیاز به ۵۰۰ دستگاه تاکسی جهت تجهیز و نوسازی ناوگان تاکسیرانی خود دارد و با شرایط موجود در صورتی که تیبا بتواند وارد چرخه تاکسیرانی شود، به طور قطع از این خودرو استفاده خواهیم کرد و با استقبال تاکسیرانان رو به رو خواهد شد./سایپا نیوز

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1953

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.