افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
رئیس پلیس راهور بم:

تاثیرگذاری همیاران پلیس به اندازه یک پاسگاه و مامور پلیس است

  • کد خبر : 12067
  • 25 اسفند 1401 - 13:19
تاثیرگذاری همیاران پلیس به اندازه یک پاسگاه و مامور پلیس است

رئیس پلیس راهور شهرستان بم با بیان اینکه تاثیرگذاری همیاران پلیس به اندازه یک پاسگاه و یک مامور پلیس است، گفت: اگر تخلف رانندگان را به پلیس گزارش کنند مأموران براساس گزارش آن‌ها رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند. همایش همیاران پلیس با حضور رئیس پلیس راهور، رئیس آموزش پرورش و معاونین و تعدادی از دانش […]

رئیس پلیس راهور شهرستان بم با بیان اینکه تاثیرگذاری همیاران پلیس به اندازه یک پاسگاه و یک مامور پلیس است، گفت: اگر تخلف رانندگان را به پلیس گزارش کنند مأموران براساس گزارش آن‌ها رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند.

همایش همیاران پلیس با حضور رئیس پلیس راهور، رئیس آموزش پرورش و معاونین و تعدادی از دانش آموزان همیار پلیس در هنرستان شهید بهشتی بم برگزار شد.

سرهنگ محمد ضیاءالدینی رئیس پلیس راهور بم در این همایش گفت: رزمایش آماده‌باش تعطیلات نوروزی با حضور همیاران پلیس برگزار شد تا نسبت به سال گذشته نظم و امنیت بهتری حکم فرما شود و با کاهش تصادفات در نوروز، تعطیلات خاطره انگیزی برای مردم رقم بخورد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح همیار پلیس این است که هنجارهای جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود و دانش‌آموزان قوانین و مقررات را به بزرگترها تذکر بدهند تا در نهایت امنیت و آرامش بهتری در جامعه حکم فرما شود.

ضیاءالدینی بیان کرد: از مصادیق امربه معروف و نهی از منکر، طرح همیار پلیس است که جزء طرح های تاثیرگذار کشور است که در ۱۰ سال گذشته ۲۸ هزار نفر تلفات جاده‌ای را به ۱۷ هزار نفر کاهش داده و این حاصل تلاش دانش آموزانی است که این طرح را به اجرا گذاشته و این افراد در جامعه احترام به قوانین و مقررات را علاوه بر خودشان به فرزندانشان نیز انتقال می دهند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در کنار پلیس در تمام موارد نقش تاثیرگذاری در کاهش جرائم و امنیت در جامعه دارند، گفت: با اجرای طرح همیاران پلیس احساس مسئولیت در بچه ها ایجاد می شود و به بزرگترها تذکر می دهند.

رئیس پلیس راهور بم افزود: در تمام موضوعات ایفای نقش توسط دانش آموزان می‌تواند تاثیرات زیادی در جامعه داشته باشد.

وی کارت همیار پلیس را یک کارت معتبر و شناخته شده برای همه افسران پلیس در کشور عنوان کرد و افزود: از همیاران پلیس می‌خواهم که کارت همیار پلیس را همیشه به ویژه در مسافرت‌های نوروزی همراه خود داشته باشند و هر جا که یک افسر پلیس را دیدند این کارت را به او نشان دهند و مطمئن باشند که اگر تخلف رانندگان را به پلیس گزارش کنند مأموران پلیس براساس گزارش آن‌ها رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند.

ضیاءالدینی در پایان گفت: تاثیرگذاری همیاران پلیس به اندازه یک پاسگاه و یک مامور پلیس است که تمام حرکات یک راننده را کنترل می‌کند و تخلفات را تذکر می دهد./ایسنا

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12067

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.