افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

بیمارستان ۲۰۲تختخوابی آموزشی، پژوهشی و درمانی بم تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 3998
  • 27 اردیبهشت 1398 - 19:22
بیمارستان ۲۰۲تختخوابی آموزشی، پژوهشی و درمانی بم تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش طلوع ارگ؛ در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کشور، آقای مهندس احمری، مدیران شرکت های مشاور و پیمانکار و در حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم آقای دکتر عباس زاده، معاون توسعه، مدیر امور مالی و مدیر دفتر فنی دانشگاه […]

به گزارش طلوع ارگ؛ در جلسه ای که با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کشور، آقای مهندس احمری، مدیران شرکت های مشاور و پیمانکار و در حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم آقای دکتر عباس زاده، معاون توسعه، مدیر امور مالی و مدیر دفتر فنی دانشگاه در محل پروژه برگزار شد، مدیر شعب بانک رفاه استان کرمان آقای دهقانی با بیان تصویب اعطای تسهیلات از سوی این بانک به پروژه بیمارستان آموزشی پژوهشی و درمانی بم، زمان ۲۴ ماه را برای تکمیل این بیمارستان خواستار شد که با موافقت شرکت مجری، پیمانکار و مشاور منجر به تنظیم صورتجلسه مربوطه گردید.
در ادامه کارشناسان بانک رفاه و مدیران بانک رفاه شعبه بم به همراه حاضرین در این جلسه از عملیات ساخت بیمارستان بازدید به عمل آورند و در هر قسمت توضیحات لازم توسط مشاور و پیمانکار پروژه ارائه گردید.

یادآور می شود بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی آموزشی، پژوهشی و درمانی بم با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع در زمینی به وسعت سه هکتار در حال احداث است. این بیمارستان قرار است جانشین بیمارستان امام خمینی (ره) شود که در حادثه زلزله سال ۸۲ تخریب شد. این پروژه از آن سال تا کنون پیشرفت کم (در حدود ۱۰ درصد) داشت که اخیرا با پیگیری ریاست دانشگاه، معاونت توسعه و مدیران مالی و دفتر فنی و با مساعدت نهادهای شهرستان بویژه فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نیز دستور وزیر بهداشت و موافقت جناب آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، تامین اعتبار شده است.
راه اندازی این بیمارستان علاوه بر اینکه تعداد تخت های منطقه را به استاندارد کشوری می رساند، عرصه آموزشی پژوهشی لازم را برای آموزش دانشجویان علوم پزشکی فراهم می آورد. شایان ذکر است که طراحی این بیمارستان با بهره گیری از تجارب کشورهای مختلف و استانداردهای بین المللی صورت گرفته و به دلیل قرار گرفتن در منطقه زلزله خیز بالاترین استاندارد استحکام در کشور را برخوردار است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3998

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.