افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
فرماندار بم :

بیش از ۷۰۲ هزار نفر از اماکن تاریخی و گردشگری بم بازدید کردند

  • کد خبر : 2351
  • 15 فروردین 1397 - 13:45
بیش از ۷۰۲ هزار نفر از اماکن تاریخی و گردشگری بم بازدید کردند

فرماندار بم گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال ۷۰۲ هزار و ۵۵۰ نفر مسافر و گردشگر نوروزی از اماکن تاریخی و مذهبی این شهرستان دیدن کردند.

هادی شهسوارپور اظهار داشت: این تعداد مسافر نوروزی تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۷ از ارگ تاریخی بم، امامزاده‌ها و قنوات، منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، منطقه گردشگری دهبکری و موزه بم بازدید کردند.

وی گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۵۴۳ نفر از امامزاده‌‌ها، ۵۳ هزار و ۸۵۳ نفر از ارگ تاریخی بم، ۲۶۷ هزار و ۶۵۷ نفر از منطقه گردشگری دهبکری، ۱۵۱هزار و ۲۰۰ نفر از ارگ جدید بم و ۵۱ نفر از موزه‌های بم بازدید کرده و ۳ هزار و ۲۲۰ نفر در هتل‌های بم اقامت داشتند.

شهسوارپور بیان داشت: ۸ هزار و ۳۶۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش، ۷۲۸ نفر در ورزشگاه فجر و یک‌هزار و  ۲۹۰ نفر در کمپ چادری اسکان یافته‌اند.

فرماندار بم گفت: در بازدید از نمایشگاه و برنامه‌های جشن ارگ جدید بم نیز ۱۵۲ هزار و ۸۳۱ نفر حضور یافتند و همچنین تعداد  ۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر از قنوات ثبت میراث جهانی دیدن کردند.

وی اظهار داشت: شهرستان بم به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و اقتصادی استان کرمان با موقعیت جغرافیایی ویژه خود هر سال پذیرای جمع کثیری از گردشگران و مسافران نوروزی است.

شهسوارپور از تلاش‌های اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بم به ویژه ستاد اسکان آموزش و پرورش، دانشگاه علوم ‌پزشکی، هلال احمر، نیروی انتظامی، شهرداری و شورای اسلامی بم و بروات و مسؤولان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2351

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.